Terug

Geen levering na reeds lange betaling

Closed Openbaar

Eurodata Systems

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Eurodata Systems

03/05/2019

BesteIk bestelde in december een geregistreerd kassasysteem bij de firma eurodatasystems, blijkt ook eurokassa te noemen.Op 8/1/19 kreeg ik de bestelbon en gegevens om te registreren en dergelijke, wat ook al niet makkelijk ging, maar toch in orde geraakte. Op 28/2/19 werd het volledige bedrag reeds voldaan op basis van een bestelbon, in goed vertrouwen.Een factuur heb ik nooit gezien.Het kassasysteem ook niet.De persoon waarbij ik bestelde, Geert Moens blijkt sinds enkele weken al op vakantie te zijn tot maar liefst 22/7! Zijn collega Frank Van der Meyden belooft ons telkens opnieuw te komen installeren, maar hij verschijnt nooit en komt dus ook niet zijn afspraken na, laat ook niets van zich horen.Ik heb reeds 2x per mail laten weten dat wij graag volledige terugbetaling hebben, dat we dit elders willen bestellen.adres eurodata of eurodata systems: Bredabaan 1026, Schoten. BE0534,912,636.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform