Terug

Geen fatsoenlijk antwoord op mails in verband met schadegeval

Opgelost Openbaar

DE VOLKS VERZEKERING

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: DE VOLKS VERZEKERING

16/01/2020

In het herhaald e-mail verkeer wordt door de ombudsdienst gezegd dat ze de zaak zullen bekijken, dat sleept nu al 3 maanden aan. De discussie over het schadegeval sleept langer aan van begin 2019. De buren zijn vergoed via de BA-verzekering.

Berichten (1)

DE VOLKS VERZEKERING

Naar: A. V.

16/01/2020

Beste,Is het mogelijk om het nodige te doen voor de reeds lopende klacht van onze klanten Van Cauwenbergh - Rombouts?Met vriendelijke groetenRoel D'haeseleerRD Verzekeringsadvies BVBANieuwstraat 252200 Herentalswww.dvv.be/consulenten/rd-verzekeringsadvies-bvba-540603603.014 86 06 30 ======================================================= This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform