Terug

Geen correcte oplossing voor garantie

Opgelost Openbaar

Briotherm BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Briotherm BV

27/10/2023

Beste,In de zomer van 2022 installeerde briotherm een vloerverwarming met pompinstallatie op de bestaande verwarming. Deze werd getest & opgeleverd door briotherm.In oktober 2022 wou ik deze een 1ste maal opstarten. Ik kwam direct op problemen door verkeerde aansluiting van de buitenvoeler. (ik stel me dan ook vragen bij het testen van briotherm tijdens de oplevering)In oktober 2023 (huidige klacht) wil ik opnieuw opstarten nadat de installatie over de zomer heeft uitgestaan. En is 1 van de pompen kapot. Ik kan begrip opbrengen dat een vervanging of herstelling niet de volgende dag mogelijk is. Maar ondertussen heb ik van 18/10 een kapotte installatie & geen verwarming in huis! Briotherm had beloofd dat een vervangspomp donderdag 26/10 geleverd zou worden & 27/10 geïnstalleerd. Wanneer ik hoor of dit zal doorgaan op donderdag 26/10 (ik moet hier zelf achter zitten...) hoor ik dat het niet zal doorgaan. 'Ergens volgende week'. In tussentijd is er geen technieker van Briotherm naar de pomp komen zien, om te controleren of deze wel echt kapot is of niet gewoon herstart of hersteld kan worden.Ik vind dit geen aanvaardbare oplossing. Dit heb ik al laten weten aan Briotherm, maar zij negeren die mails. Ik heb hen zelfs een gelijkaardige pomp doorgestuurd (nieuwe versie van de huidige pomp) die de volgende dag door de maker van de pomp kan geleverd worden. Hier hebben ze niet op gereageerd. Ik voel me letterlijk & figuurlijk in de kou gezet. Beste groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform