Terug

Geen antwoord op garantievraag

Closed Openbaar

PcmanZutphen

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

H. C.

Naar: PcmanZutphen

20/01/2025

Beste, ik heb op 16 november 2024 via bestelnummer A0000M6UFF een Pc gekocht bij uw externe verkoper PcmanZutphen. Vrij vlug waren er problemen met de heropstart nadat het toestel in slaapstand ging. Op vraag van de verkoper heb ik de slaapstand en sluimerstandinstelling op nooit geplaatst. Dit heeft het probleem alleen verergerd, op 28 december heb ik het toestel terug naar de verkoper gezonden. Op 4 januari 2025 mailt de verkoper mij dat hij geen probleem gevonden heeft en alle stuurprogramma's geïnstalleerd zijn met een foto van apparaatbeheer.Nochtans voor dat ik het toestel terugstuurde heeft de verkoper mij ook naar apparaatbeheer doorverwezen en toen ik een update wou doen van deze programma's kreeg ik in het blauw een melding: "Niet alle benodigde stuurprogramma's zijn geïnstalleerd". Verkoper beweert dat het probleem komt via externe randapparatuur met verouderde stuurprogramma('s) maar geeft geen bewijs. Deze randapparatuur: muis,klavier, printer, compact camera werkten voorheen perfect met mijn oude desktop en op het klavier na nu ook met de nieuw bij u aangekochte laptop. IK heb toevallig ook gesproken met 3 techniekers die los van elkaar duidelijk verwijzen naar een probleem met de pc. Ik eis dan ook een snelle oplossing door ofwel het toestel te vervangen of de verkoop te annuleren en de aankoopprijs terug te betalen. bovendien was ik verplicht, teneinde mijn administratie en financiële zaken te regelen een laptop te kopen wat een onnodige uitgave van 249€ inhield. Met vriendelijke groeten Hubert Collaer

Berichten (1)

PcmanZutphen

Naar: H. C.

21/01/2025

Beste Hubert, Dank voor je bericht. Wat een ontzettend vervelende kwestie. Ik zie dat de kwestie al even geleden door de partner is neergelegd bij de bol partnerservice. Zij zouden de kwestie gaan nakijken en ik moet eerlijk toegeven dat het nu wel erg lang duurt. Dit komt dan ook doordat mijn collega’s nog altijd met een reactie moeten komen. Verrassend genoeg heeft juist de partner gisteren een herinnering gestuurd naar mijn collega’s, omdat het ook volgens de partner te lang duurt en zij ook graag willen dat jij weet waar je aan toe bent. Ik verwacht dan ook dat mijn collega’s spoedig een antwoord gaan geven aan de partner en dat de partner jou daarna informeert. Ik zal het in de gaten houden en wanneer er na morgen nog geen terugkoppeling aan jou is gegeven, mijn collega’s een herinnering sturen. We gaan spoedig richting een oplossing werken nu. Ik zal je een e-mail sturen via ons systeem. Mocht je vragen hebben, kun je daar op reageren. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Mike Special Care CAS - Klachtensites – Service Operations Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 20 januari 2025 14:15 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Geen antwoord op garantievraag ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 21 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform