Terug

Garantieprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

M. J.

Naar: Rivena

10/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 30-12-2024 kocht ik een Transporter D7 - M (150 - 175cm) in uw winkel en betaalde ik er € 949.00,- voor. Bij levering, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de elektrische ondersteuning werkt niet. We probeerden eerst tevergeefs telefonisch contact op te nemen. Er bleek na lang proberen iets mis met jullie telecom systeem. Op 16-01-2025 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat ik volgens jullie mee moet betalen aan de kost van het transport en ik dit weiger. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 3 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Orderbevestiging

Bemiddeling door Testaankoop 13 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform