Beste ik vraag bijstand reiskoffer aangekocht bij AMAZON.COM.be met factuurnummer: DS-AEU-INV-BE-2024-1264845 op datum van: 27-08-2024. (1-AANKOOP KOFFER OP AMAZON.COM.BE.pdf) (2-AANKOOPFACTUUR.pdf).Eerste en enige maal gebruikt op datum van: 20 Jan -22 Febr 2025. (3-EERSTE GEBRUIK.pdf) Bij aankomst in Manilla een slot geblokkeerd, receptie van het hotel asistentie gevraagd, deze openden het slot gewoon met een koffielepel, door de grote speling van de koffer was het mogelijk de sloten zonder koffie lepel te openen Probleem gemeld op de chatbox van Amazon.com.be (5- Melding probleem Berichten assistent amazon.com.be.pdf) de fabrikant zou mij contacteren (6-Antwoord Aoliwei (Amazon).pdf) ik kreeg geen afdoend antwoord.
Dan maar het probleem melden bij de ombudsdienst van de consumentebond (7- Dossier naar consumentenbond.pdf) bij de consumentenbond krijgen ze geen respons van de verkoper amazon (8- Antwoord consumentenbond.) bij de vraag om de onderhandelde documenten te krijgen is dit niet mogelijk wegens prvacy redenen. Mijn vraag aan jullie ik wens deze koffer niet meer en wens een terugbetaling en deze op hun kosten terug te sturen. Dank U
Vandewynckel - Toquirre