Geachte mevrouw/heer,
Op 31 juli 2024 kocht ik een Leto Air7 Airstyler - 7 unieke functies in uw winkel en betaalde ik er €149,95 voor.
Na één jaar vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, tijdens het gebruik is mijn toestel uitgevallen en sindsdien gaat deze niet meer aan.
Sinds juli heb ik verschillende keren emails gestuurd en het contactformulier ingevuld via de website. Op 1 september pas ontving ik een antwoord van jullie. Ik e-mailde u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat er mij werd voorgesteld een basisunit aan te kopen aan gereduceerd tarief. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat mijn product nog steeds binnen de wettelijke garantie van 2 jaar valt.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs