Geachte mevrouw/heer,
Op 26 mei 2025 kocht ik een MSI Geforce 5060 in uw webshop betaalde ik er 324 euro voor.
Na vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, meerdere technische mankementen waaronder, beeld valt weg, zodra de ventilators zich aanschakelen tijdens het gamen loopt de gpu vast, strepen op scherm, onstabiele GPU, en meerdere mankementen.
Op 16.10.2025 /e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat er volgens u niks aan het toestel is. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat deze meerdere gebreken heeft en onregelmatigheden
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging