Geachte mevrouw, mijnheer,Wij hebben de gemelde klacht onderzocht en kunnen u het volgende meedelen.Securex Arbeidsongevallen heeft de verzekeringsportefeuille Arbeidsongevallen en Huispersoneel van Generali Belgium overgenomen met ingang van 1 januari 2019. De betrokken klanten werden hiervan gea¯nformeerd via een gemeenschappelijke communicatie in december vorig jaar. In bijlage kan u de brief vinden die gericht werd aan de heer Dochy Filip.Als gevolg van deze overname hebben onze diensten vervolgens de vervaldagberichten uitgestuurd met uitnodiging tot betaling van de premie.Nav de ontvangst van dit vervaldagbericht stelt de heer Dochy dat hij al lang geen klant meer was en we ten onrechte een rekening gestuurd hebben.Onze diensten hebben contact opgenomen met Generali die ons bevestigd heeft dat de heer Dochy jaarlijks premie betaalt sinds 2013. De verzending van het vervaldagbericht is bijgevolg correct gebeurd.Desalniettemin zijn we akkoord om in te gaan om de vraag van de klant om het contract stop te zetten vanaf 01.01.2019. Bijgevolg zal er vanaf die datum geen verzekeringsdekking meer zijn.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groeten,CatherineSantosPinaLegalExpertInsuranceBUInsurancesT3292804248M32471709876F3292804045Catherine.Santos.Pina@securex.bewww.securex.be- Confidentiality Notice - '‹ This communication and the information it contains is intended (a) for the person(s) or organization(s) named above and for no other person or organization, and (b) may be confidential, legally privileged '‹and protected by law. Unauthorized use, copying or disclosure of any of it may be unlawful! If you '‹receive this communication in error, please notify us immediately, destroy any copies and delete it '‹from your computer system. Please consult our disclaimer on our site www.securex.eu. Thank you. !