BesteWij kochten op 25/1/2017 een Samsung wasmachine en droogkast bij Electro Van Assche in Zingem. Bij de aankoop hebben wij een verzekering afgesloten voor 5 jaar extra waarborg.In mei 2019 hebben wij een 1ste maal een klacht ingediend bij Electro Van Assche omdat het lichte van de filter bleef pinken, ook al hadden wij de filters gereinigd.De droogkast werd meegenomen voor herstelling op 10/05/2019 en wij hebben een vervangdroogkast gekregen. Er werd een nieuwe filter geplaatst in de droogkast, blijkbaar was deze beschadigd bij het reinigen door ons. Na bellen naar Electro Van Assche werd de droogkast teruggebracht op 2/8/2019. Voor deze interventie hebben wij niets moeten betalen.Op 22 augustus 2019 terug een mail verstuurd naar Electro Van Assche dat het lichte terug bleef pinken, ook na reiniging van de filters (zie mails hierbij). Op 8 oktober terug een mail verstuurd met dezelfde klacht en op 11 oktober is er terug een technieker langs geweest. Probleem: filter (onderaan) was niet goed gereinigd! Wij hebben dan 5 nieuwe filters aangekocht zodat wij deze grondig konden reinigen als het lichtje pinkte. Voor deze interventie hebben wij 48,40 € betaald (zie factuur hierbij).Op 26 december was er terug een probleem met de filter, het lichtje bleef terug pinken. Na deze mail hebben wij van Electro Van Assche niets meer gehoord maar werden wij gecontacteerd door Servilux - Servinter BVBA - Zeilstraat 12 in Hasselt voor herstelling (zie order van Servilux).De technieker die dan is gekomen zei ons dat de filter niet goed was teruggeplaatst (goed aandrukken!) en heeft zich een beetje beziggehouden met de lamellen in de filter recht te zetten. Voor deze interventie ontvingen wij een factuur van liefst 170,02 € (zie factuur hierbij).Wij hebben deze nog niet betaald en zijn ook niet van plan om deze te betalen. Na 15 maanden goed te hebben gewerkt hebben wij nog niets anders gehad dan miserie met de filter.De verzekering loopt nog tot en met 25/01/202022, waarom hebben wij ons dan laten verzekeren?