Terug

Factuur van 815€ voor nazicht storing

In behandeling Openbaar

Garage Peeters Herentals

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Garage Peeters Herentals

30/07/2023

Beste,Ik heb mijn wagen begin mei binnen gebracht omdat hier een oranje lichtje brandde. De wagen had een beperkt aantal vermogen. Daarvoor hadden wij graag nazicht laten doen. Na controle door jullie blijkt dat de turbo kapot was. Daar dit voor ons teveel zou kosten om te laten maken hebben wij besloten om dit niet te doen. Doch krijgen wij een factuur van 815€ voor de wagen uit te lezen. En dit 65€ voor het uitlezen en 615€ voor werkuren. Ik heb hiervoor mails gestuurd naar jullie en daarin zeiden jullie zelf dat op jullie initiatief de motor uit elkaar is gehaald. Hierover is nooit gecommuniceerd naar ons toe. Dit geven jullie ook toe in jullie mail. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik niet ga betalen voor werken die uitgevoerd zijn zonder mij in kennis te stellen. Ik denk dat de beslissing nog steeds bij mij als consument ligt om te beslissen wat er gebeurt met mijn voertuig. Nu jullie hadden de factuur aangepast naar 615€ ipv 815€ maar dit is nog steeds veel te hoog voor een uitlezing. Graag een herziening van de factuur.Met vriendelijke groeten,Van Dessel Dimitri

Berichten (2)

Garage Peeters Herentals

Naar: D. V.

30/07/2023

Beste klant,Uw mail werd goed ontvangen.Wij zullen uw bericht zo spoedig mogelijk behandelen.Met vriendelijke groeten,Peeters Motors nvHerenthoutseweg 235 - 2200 HerentalsT. 014 21 13 73

Garage Peeters Herentals

Naar: D. V.

31/07/2023

Goede namiddag test-Aankoop,Zie bijgevoegde mails tussen mij en de klant.Er werd reeds een commercieel voorstel gedaan op de diagnose-factuur, waarop klant niet wil ingaan.Ik kan spijtig genoeg niet verder zakken voor de enige geldige reden dat wij diagnose moeten stellen.Enkel een fout uitlezen en turbo op bestek zetten is niet onze manier van werken.Ik wil dat de klant een correct bestek krijgt, en indien er fouten van de turbo aanwezig zijn, dat wij weten dat er geen gevolgschade is opgetreden.Ik zou niet willen dat wij een bestek voor turbo meegeven, en bij de herstelling zouden vaststellen dat de motor ook geraakt is.Daarom bij fouten in turbo, controleren wij telkens op mechanische gevolgen.Ik hoop bij deze genoeg gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Toon HeylenAfter sales managerHerenthoutseweg 235 - 2200 HerentalsT. 014 21 13 73www.jaguar-peeters.bewww.landrover-peeters.beJAGUAR PEETERS LAND ROVER PEETERS


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform