Terug

extra aanrekening

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Pouleyn

01/01/0001

Bij de plaatsing van onze tuinpoort werd er door de technieker gemeld dat hij, gezien wij over een Hormann sectionaalpoort beschikken, deze gauw even compatibel kon maken met onze tuinpoort. Nooit werd er gesproken over enige meerprijs, zouden we ook nooit genomen hebben gezien onze garagepoort en tuinpoort totaal niks met mekaar te maken hebben. Onze wagen parkeren wij steeds in de garage. De tuinpoort is enkel om met de fietsen langs de oprit naar achter te gaan of mochten we eens iets uit de auto moeten laden voor de tuin. Dat dit dus met éénzelfde zender gaat is dus voor ons geen meerwaarde. Bij de factuur staat een extra bedrag van 180€ excl BTW aangerekend. Wij hebben telefonisch contact opgenomen met de firma, bij de facturatie waren ze niet van plan een oplossing te zoeken, de verkoper gaf toe dat de werkbon (waar bij eventuele opmerking staat: bijgeplaatst ontvanger en ook geen bemerking van meerprijs) niet duidelijk was dat dit een meerkost was en was inschikkelijker maar kon zelf niks doen gezien dit facturatie was. Hebben ons ongenoegen aangetekend opgestuurd en reeds het niet betwiste bedrag overgeschreven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform