Terug

Expertisebureau weigert zaak af te ronden

Opgelost Openbaar

DEKRA Belgium NV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: DEKRA Belgium NV

26/07/2023

Beste,Ik heb een aanrijding gehad met de auto op 18/05/2023.Ik mail alles door naar DVV Matrix, mijn toenmalige autoverzekeraar, zij werken samen met Dekra voor expertise.Op 24/05/23 opent Dekra, het expertisebureau mijn zaak.1 maand later email ik Dekra met de vraag hoe het zit met de zaak, ik krijg als antwoord dat ze aan het wachten zijn op fotos van de hersteller. Ik email de hersteller (Citroën Garage Jan Loos) met de vraag of ze alles kunnen doorsturen, zij verzekerde mij dat alles al was doorgestuurd maar ze gingen het nogmaals doorsturen.Nu zijn we 26/07/2023 en ik heb nog altijd niets gehoord van Dekra ivm de herstelling van mijn wagen.Als ik email dan krijg ik het automatisch antwoord dat ik mijn zaak kan volgen op volgende website: https://portal.dekra.be/link/auto/de220008-4529-47a2-9e78-ba68d67347d5

Berichten (1)

DEKRA Belgium NV

Naar: K. P.

26/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform