Ik dacht dat mijn scooter elektronicaproblemen had, dus nam ik contact op met Vromoto, de officiële Aprilia-dealer. Het antwoord was dat mijn scooter echt een probleem had en weggesleept moest worden voor reparatie. Ze zeiden dat het zo erg was dat ik er niet mee naar hun toe kon rijden, of ergens anders heen. Dus bracht ik hem op 22-05-2025. Het duurde een week om de diagnose te stellen en daarna twee weken om hem te "repareren", maar tot mijn verbazing werd me bij het ophalen na de servicebeurt verteld dat het probleem na het vervangen van de ECU nog steeds bestond. Dus namen we contact op met de fabrikant en die informeerden de garage dat er problemen waren met mijn scooter en dat er geen reparatie nodig was. Ik kreeg toch € 556,39 in rekening gebracht en dat vind ik oneerlijk. U als dealer zou moeten weten wat u repareert en of er een probleem is. Ik zou akkoord gaan met de kosten voor diagnose en materiaal, maar waarom moet ik betalen voor werk dat volgens uw woorden niet eens nodig was? Helaas voel ik me opgelicht, want ik heb een flinke som geld betaald om erachter te komen dat mijn scooter in orde was en hem precies zo terug te krijgen als hij was. Ook was er geen communicatie vanuit de winkel over wat het probleem precies was, hoe het opgelost zou worden of wanneer. Ik heb meerdere keren gebeld en kreeg als antwoord: "We weten het niet". Ik had meer communicatie en verantwoordelijkheid voor je fouten verwacht als officieel dealer/servicecentrum van Aprilia. Want wie kan het beter weten dan jij?