Terug

Essentials trui defect

Closed Openbaar

Uniquekicks

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

J. D.

Naar: Uniquekicks

29/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 12/04/2025 kocht ik een Essentials trui in uw winkel en betaalde ik er €140 voor. Na 5 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. In het bijzonder, de letters van de trui komen eraf. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar verzoek ik u derhalve om reparatie van het product en indien dit onmogelijk of buitensporig kostbaar blijkt, om vervanging van het product zonder kosten voor mij, of anders ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Uniquekicks

Naar: J. D.

30/09/2025

Al zijn rechten vervallen, want is duidelijk eigen defect , na 6 maanden kan het niet om een . Productie fout gaan. Maar om eigen schade, want deze hoodie is niet volgens de was overeenstemming gewassen dus er zal niks vervangen worden want eigen schade. Verstuurd vanaf mijn iPhone Op 29 sep 2025 om 23:00 heeft klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 30 september 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform