Terug

Door slechte communicatie probleem met opzegging contract.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: CCV

22/08/2019

Na telefonisch contact 2 terminals opgezegd. Na herhaaldelijk verzoek om instructies voor terugzending uiteindelijk te horen gekregen dat betaalterminals te laat werden opgezegd en dat de beheerkosten e.d. nog gedurende de rest van het jaar doorlopen, dit terwijl de betaalterminals 12 maanden ongebruikt in de kast zullen zitten. Ik had vooraf contact gehad met de klantendienst om te vragen wanneer dit opgezegd moest worden, en ik kreeg te horen dat je drie maand van te voren moest opzeggen. Achteraf blijkt dat het drie maand voor het einde van het contract stopgezet moet worden. Hun onduidelijke en gebrekkige communicatie hebben er voor gezorgd dat dit te laat werd opgezegd. Buiten de huur van het toestel rekenen ze ook nog een service kost, die ze er ook niet kunnen afhalen 'omdat er een servicecontract aan verbonden moet zijn'.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform