Terug

Dienst rekent zonder toestemming kosten aan

Closed Openbaar

byMétis

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: byMétis

12/06/2023

Beste, ik contacteer u in naam van onze zoon Noah Vermeersch. Dus de factuur staat op zijn naam. Noah is 19 jaar maar studeert nog en woont nog bij ons.Hij had een abonnement geactiveerd bij Prime Video Amazon. Nog dezelfde maand had hij dit abonnement opgezegd. Volgens hun website is dit eenvoudig te doen en staat er niets vermeld van extra kosten hieraan verbonden. Via een ander bedrijf krijgt hij nu een aanmaning om te betalen omdat zij zogezegd hebben ingestaan voor het versturen van een brief naar Prime Video om zijn abonnement op te zeggen. Ondertussen zijn er al bijkomende administratiekosten van 14,50€ bij gekomen en vandaag ontving hij nogmaals een aanmaning met een dreiging van bijkomende kosten van 40€.Via trustpilot zien we dat het klachten regent bij dit bedrijf. Prime video kunnen we ook niet meer contacteren omdat je daarvoor een account/abonnement moet hebben.We vragen dringende hulp en/of tussenkomst om te voorkomen dat ze gaan dreigen met nog meer kosten.Kunt u ons aub verder helpen?Met vriendelijke groeten.

Berichten (1)

byMétis

Naar: N. D.

12/06/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder hetnummer 679650112. Wij streven er naar om uw e-mail binnen vier werkdag afte handelen. U kunt op deze e-mail reageren in het geval u extra informatiewilt toevoegen.*Let op: onze antwoorden en of mails kunnen in jouw spamberichten terechtkomen.*Met vriendelijke groet,Team ByMetis BE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform