Terug

Degiro account

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Degiro

05/02/2021

Hallo,Ik wil deze klacht sturen omdat ik op 2 fébruari een account heb aangemaakt bij Degiro. Ik heb gekozen via SOFORT te storten om onmiddelijk te kunnen beginnen en toch hebben ze mij gezegd dat mijn account manueel nagekeken zou worden.mijn geld is weg, de overschrijving is gestuurd als bewijs en via mail en heb alle nodige aanpassingen gedaan om te kunnen bewijzen dat mijn gegevens correct zijn. Zelf al zeggen ze op de website dat het 2 dagen kan duren voor alles in orde komt vind ik het niet correct dat mijn geld gestort is en ik zelf geen antwoord krijg om mijn mails met bewijzen er van. Ik heb mijn account aangemaakt om een specifiek order te plaatsen en heb geen reden om op dit account actief te laten en voort gebruik te maken van hun service als dit te laat is.

Berichten (1)

Degiro

Naar: A. V.

05/02/2021

Beste belegger,Bedankt voor uw e-mail. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen enkele werkdagen te beantwoorden. Vragen over urgente zaken als stortingen, inlogproblemen en beurstransacties proberen wij met voorrang te behandelen.Wilt u graag sneller antwoord op uw vraag, dan kunt u de onderstaande pagina's raadplegen.flatex geldrekeningenMeer informatie over de geldrekeningen van flatex kunt u op de volgende pagina terugvinden: (s:www.degiro.nl/geldrekening). StortingenHeeft u vragen heeft over een storting, raadpleeg dan de volgende pagina: (s:www.degiro.nl/helpcenter/faq/geld-overmaken/5).Help- and KenniscentrumBekijk ons helpcentrum via: s:www.degiro.nl/helpcenter voor antwoorden op veelgestelde vragen. Voor vragen over ons platform of algemene beleggersinformatie verwijzen wij u naar ons kenniscentrum: s:www.degiro.nl/leren-beleggen/. Met vriendelijke groeten,DEGIROLet op, dit is een automatisch gegenereerde reactie. Wij zullen u zo spoedig mogelijk van een inhoudelijke reactie voorzien.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform