Geachte mevrouw/heer,
Op 09/07/2023 kocht ik een Surefeed microchip petfeeder voerbak in 1 van uw distributerende winkels en betaalde ik er 139,95€
Na 1,5 jaar vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de motor draait door en toestel opent en sluit en niet meer accuraat zoals zou moeten.
Midden april mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
U heeft mij geboden om Duracell alkaline batterijen te gebruiken en een filmpje te maken van het defect product. Ik heb spiksplinternieuwe alkaline batterijen gekocht en u een filmpje doorgestuurd waarop duidelijk te zien en te horen is dat er iets serieus mis is met de motor van het toestel.
Ik stuurde intussen twee mails waarop geen antwoord meer kwam.
Intussen heb ik zelf een vervangend toestel aangeschaft omdat wij hier met 4 katten zitten, elk op hun eigen dieet, en we kunnen dus niet zolang zonder die feeder.
Ik maak bezwaar tegen het feit dat u helemaal niets meer laat weten, wil ons defect toetsel onmiddellijk retourneren en ons aankoopbedrag terugkrijgen.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om (vervanging van het product, dan wel) om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs