Terug

Defect toestel in garantie

Opgelost Openbaar

Sure Petcare

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

Z. V.

Naar: Sure Petcare

12/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 09/07/2023 kocht ik een Surefeed microchip petfeeder voerbak in 1 van uw distributerende winkels en betaalde ik er 139,95€ Na 1,5 jaar vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de motor draait door en toestel opent en sluit en niet meer accuraat zoals zou moeten. Midden april mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. U heeft mij geboden om Duracell alkaline batterijen te gebruiken en een filmpje te maken van het defect product. Ik heb spiksplinternieuwe alkaline batterijen gekocht en u een filmpje doorgestuurd waarop duidelijk te zien en te horen is dat er iets serieus mis is met de motor van het toestel. Ik stuurde intussen twee mails waarop geen antwoord meer kwam. Intussen heb ik zelf een vervangend toestel aangeschaft omdat wij hier met 4 katten zitten, elk op hun eigen dieet, en we kunnen dus niet zolang zonder die feeder. Ik maak bezwaar tegen het feit dat u helemaal niets meer laat weten, wil ons defect toetsel onmiddellijk retourneren en ons aankoopbedrag terugkrijgen. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om (vervanging van het product, dan wel) om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (3)

Sure Petcare

Naar: Z. V.

13/05/2025

Geachte dames en heren, Dank u voor uw email met betrekking tot klacht: Naam van de klant ZOE VAN LAETHEM Klantnummer 4600902-95 Klachtnummer 12659454 Graag zouden wij dit verder willen onderzoeken, maar dan hebben wij iets meer informatie nodig: Graag ontvangen wij de volgende informatie: Volledige naam klant Email adres klant Serienummer van het apparaat onze case nummer (klantnummer vermeld op email die wij aan de klant stuurden) Zodra wij deze informatie hebben, kunnen wij de klant in ons systeem vinden en kunnen wij u verder helpen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Marie-José Sure Petcare --------------------

Z. V.

Naar: Sure Petcare

13/05/2025

Klacht verstuurd onder naam Van Laethem Michèle Met Mailadres: michele.van.laethem@telenet.be Serienummer toestel: E023-0779454 Casenummer: #02611662 Graag laten weten hoe wij het defect toestel onder garantie retour kunnen sturen. De nieuwe Surefeed werd vandaag vanuit Zooplus al bezorgd, dus liever terugbetaling dan vervangend toestel aub. Dank.

Sure Petcare

Naar: Z. V.

14/05/2025

Geachte dames en heren, Dank u voor uw email met betrekking tot klacht: Naam van de klant ZOE VAN LAETHEM Klantnummer 4600902-95 Klachtnummer 12659454 Dank u voor de gevraagde informatie, wij hebben inmiddels de case van uw klant gevonden, wij hadden aan Michèle Van Laethem om meer informatie gevraagd, zodat wij de problemen goed konden beoordelen, helaas hebben wij deze informatie nooit van hen mogen ontvangen en stond deze case nog steeds open voor verdere behandeling. Normaal gesproken dienen wij alle gevraagde informatie te ontvangen voordat wij overgaan tot een oplossing, maar als gebaar van goede wil en omdat de Voerbak nog binnen garantie termijn valt zullen wij deze klant een vervangende voerbak toesturen. Wij zullen hen hier direct over benaderen. Aangezien zij de voerbak niet direct via onze website hebben aangeschaft, kunnen wij geen geld teruggeven. Hopelijk kunnen wij deze zaak hiermee als gesloten beschouwen? Indien u toch nog vragen heeft, laat het even weten. Met vriendelijke groet, Marie-José Sure Petcare --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform