Terug

Defect product teruggezonden na herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

D. E.

Naar: Zendure

01/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 24 oktober 2022 kocht ik een Zendure super base pro 2000 via Geekbuying en betaalde ik er 1699 € voor. Op 2 mei 2024 rapporteerde ik een probleem met het toestel, waardoor het niet meer voldeed aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de zendure super pro base 2000 wou niet meer laden, nog met AC noch met DC kabels. Op 2 mei 2024 heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren en heb ik het product op 21/ 06/ 2024 eindelijk kunnen retourneren. Dit na een hele trage behandeling bij de klantendienst waar ik telkens dezelfde vragen kreeg die door andere mensen werden gesteld, en op eigen kosten! Ik was al lang mijn vertrouwen in jullie service verloren waardoor ik vroeg of een terugbetaling mogelijk was. Dit werd niet aanvaard. Pas op het einde van september 2024 na lang vragen waar het herstelde product nu bleef, werd mij een nieuwe Zendure super pro base toegezonden zonder aankondiging of emailbericht. Het product werkte bij een eerste kleine test, maar nu ik hem voor het eerst nodig heb blijkt dat jullie een defect product hebben opgezonden. Ik heb opnieuw hetzelfde probleem. De powerbank laadt niet meer op of start niet meer. In December 2024 krijg ik te horen van de klantendienst dat na al die vertragingen van jullie kant het toestel niet meer binnen de garantie valt. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform