Terug

Defect jas

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

A. D.

Naar: Boggi Milano

23/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 24 november 2023 kocht ik een Padded Wool Blend Parka in uw winkel en betaalde ik er 359,4 euro voor. Na 14 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de binnenbekleding van de jas is aan beide kanten gescheurd. Op dinsdag 15 april 2025 ging ik naar uw winkel om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat jullie volgens HQ richtlijnen geen herstellingen onder garantie uitvoeren en bovendien beweren dat de schade niet veroorzaakt is door kwaliteitsverlies. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 7 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Orderbevestiging en chatgeschiedenis

Berichten (1)

Boggi Milano

Naar: A. D.

23/04/2025

Good morning Thank you for contacting us. we are sorry about what happened. Since it is an in-store purchase, we kindly ask you to contact directly the store. We cannot help because this is the channel for online orders. we are sorry but if the store already did not recognize the failed, we cannot proceed any other way. The claim should be submitted directly to the store of purchase Please contact us for further information. Sincerely, Boggi Milano Shop Online --------------- Messaggio originale --------------- Da: [klachten@test-aankoop.be] Inviato: 23/04/2025 9.30 A: shoponline@boggi.com Oggetto: Defect jas This is the first time you've received an email from this sender. Make sure this is someone you trust.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform