Terug

Compass Group Belgium NV/SA (Gourmet Invent)

In behandeling Openbaar

Compass Group Belgium nv/sa

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. H.

Naar: Compass Group Belgium nv/sa

01/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 17 november 2025 stelde ik, na de aankoop en het consumeren van een maaltijd geleverd door Gourmet Invent (Flanders Expo Gent), vast dat het voedsel ernstig gecontamineerd was met scherpe stukken metaal en plastic. Dit vormt een onaanvaardbare en extreme inbreuk op de voedselveiligheid. Dit heeft geleid tot lichamelijk ongemak, ongerustheid en een noodzakelijk bezoek aan de Spoedeisende Hulp (SEH) van het ziekenhuis. Ik heb de medische kosten en mijn tijd moeten investeren in de afhandeling van een probleem veroorzaakt door uw nalatigheid. Ondanks dat uw HSEQ Dienst de ernst van het incident schriftelijk heeft erkend en alle bewijzen heeft ontvangen (foto van het incident en het medisch dossier): Heeft u de afhandeling vertraagd door mijn gevoelige medische gegevens niet correct te willen verwerken (in strijd met de AVG/GDPR). Heeft u niet gereageerd op mijn e-mails. Daarom verzoek ik u een concreet en aanvaardbaar voorstel tot schadevergoeding te bezorgen voor de gemaakte medische kosten en de geleden morele en materiële schade. Met vriendelijke groeten,

Bemiddeling door Testaankoop 02 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform