Terug

Blokkeringskosten bij eigen laadpaal

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

G. C.

Naar: Digital Charging Solutions GmbH

04/11/2025

Beste, Over September en Oktober is er een totaal € 515,91 aangerekend aan blokkeringskosten waarbij ik mijn auto heb geladen aan mijn eigen laadpaal. Dit terwijl deze laadpaal niet is ingesteld om blokkeringskosten aan te rekenen. Het bedrag is momenteel in handen van Digital Charging Solutions. Ik wil dat het wordt terugbetaald aan mijn BV als gebruiker, ofwel wordt doorbetaald aan mijn BV als eigenaar van het laadpunt.

Berichten (1)

Digital Charging Solutions GmbH

Naar: G. C.

11/11/2025

Beste, Bedankt voor uw bericht. Wij begrijpen de situatie en gaan dit uiteraard direct oppakken. In verband met de privacywetgeving (AVG) kunnen en mogen wij de accounetails en facturatie van een klant echter niet met derden bespreken. Om de privacy van de heer Van Leeuwen te waarborgen, zullen wij daarom rechtstreeks contact met hem opnemen. U hoeft verder geen actie te ondernemen. Bedankt voor het melden. --- Met vriendelijke groeten, Hristo Uw BMW Charging Team Op zoek naar meer antwoorden? Bezoek onze FAQ-pagina voor snelle en eenvoudige oplossingen, altijd en overal! Digital Charging Solutions GmbH Rosenstraße 18-19, 10178 Berlin, Duitsland Gemachtigde bedrijfsleiding: Jörg Reimann, Robert Penz, Markus Bartenschlager E-Mail: be@bmw-public-charging.com Vestigingsplaats en lokale rechterlijke instantie: Berlin HRB 211155 B BTW-nummer (UID): BE 0700.846.477 Op 4 november 2025 om 13:00:59 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:

Bemiddeling door Testaankoop 26 november 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform