Blazer werd in november naar de droogkuis gebracht en zou op vrijdag klaar zijn. Ik wou de blazer de dinsdag erna ophalen, maar de winkelbediende vond de blazer niet terug.
Eigenaar werd erbij gehaald en volgens hem zat de blazer waarschijnlijk terug in het vat..
Blazer zou aan huis geleverd worden, maar dit werd niet gedaan.
Een week later ging ik langs en mijn blazer was beschikbaar, er werd geen enkele vermelding gedaan i.v.m. wat er misgegaan was, dus ik hing de blazer gewoon in de kast.
Na een paar dagen besloot ik de blazer te dragen, de blazer was enorm beschadigd, de stof plakte letterlijk aan mekaar en vertoonde ‘blazen’.
Ik bracht de blazer terug en de vriendin van de eigenaar stond mij te woord en belde hem op ‘Johan, daar is hetzelfde mee gebeurd als met mijn jeansbroek’. Volmondig zei deze dame dat dit niet normaal was en nam de blazer terug in ontvangst om na te laten kijken door eigenaar, die mij zou contacteren.
Ondertussen zijn we mid december en de eigenaar had geen contact opgenomen.
Hij stond me terug te woord in de zaak, ‘zolang als de verzekering geen bericht laat, kan ik u niet terugbetalen’.
Ondertussen begin januari, ik contacteer de eigenaar telefonisch en hij stelt heel duidelijk dat als ik geen factuur binnenbreng, ik géén terugbetaling ontvang.
Het gaat om een blazer die nog steeds online te verkrijgen is bij The Frankie Shop, merk The Frankie Shop, model Bea Blazer, kleur Latte, prijs 345€. Daar deze blazer een geschenk was, heb ik uiteraard geen aankoopbewijs.
Volgens Dhr. Johan Deboes is de zaak dan afgedaan.. dus als ik het goed begrijp, mag zijn zaak mijn blazer compleet ondraagbaar maken na droogkuis en hoeft hij niet tussen te komen.
Ik heb Dhr. Deboes een mail gestuurd met de link als bewijs (8/1/25) maar geen reactie tot op heden.
Ik wens dan ook een klacht in te dienen.
Met vriendelijke groet,
Elly