Terug

betwisting betaling

Closed Openbaar

COEO Incasso

Start een klacht

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

D. F.

Naar: COEO Incasso

25/03/2025

Deze bestelling is zoals zovele keren gemeld niet aangekomen en niet aanvaard, voor gekende reden, een geschenk voor Kerst of nieuwjaar moet niet in maart worden geleverd. Zoals telefonisch besproken zou deze bestelling retour gaan, en dat is dan ook gebeurd. Zou u nu asap de betaling bij Klarna willen stopzetten want daar vragen ze nog steeds te betalen. Ik hoop dat bij deze alles geregeld zal worden zodat er geen verdere escalatie van komt. vriendelijke groeten Dirk Fierens 0476/75 05 53

Berichten (1)

COEO Incasso

Naar: D. F.

25/03/2025

Hello, We apologize for the inconvenience, but we encountered a problem when we tried to deliver your order. We tried to contact the customer, Dirk Fierens, to arrange delivery, but unfortunately he did not pick up. When we resent the order a second time, he refused to accept it. We have let him know that we can make one last attempt to offer a reshipment, but despite our efforts we have not received any response from him. Please let us know how you would like to proceed or if you need further assistance. Thank you very much for your understanding. -- Denise Klantenservice Medewerker Team COMODOS 📍Eindhoven (NL) :www.comodos.nl klachten@test-aankoop.be wrote: betwisting betaling ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 26 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform