Terug

Betalen voor geen service

Closed Openbaar

Digi Belgium

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

W. I.

Naar: Digi Belgium

11/07/2025

Beste, Ik heb 10 juni 2025 een nieuw GSM contract onderschreven bij Digi-Belgium zij doen alles om mijn GSMnr naar hun te transformeren en ik kan nog steeds gewoon bellen, op 9 juli 2025 merk aan de factuur van mijn vorige operator dat mijn nr nog steeds bij hun is en als kers op de taart komt er ook een factuur binnen van. Digi-Belgium binnen en ik bel naar Digi-Belgium daar krijg ik te horen dat er een fout is gebeurt en dat onmiddelijk mijn gaan overzetten en ik krijg van mijn oude operator een mail met de bevestiging dat mijn nr naar Digi-Beglium is overgedragen. Nu de factuur van Digi-Belgium is van 10 juni 2025 waar ik totaal niet akkoord ga en wil deze dan ook niet betalen al zij een fout maken moet ik er voor opdraaien en dubbel betalen voor geen service van hun. Kunnen jullie mij verder adviseren AUB heb reeds meerdere malen gebeld Digi-Belgium dan wordt de fout bij mij gelegd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform