Terug

BESTELLING NIET ONTVANGEN

Opgelost Openbaar

kaartdirect

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: kaartdirect

25/09/2022

ik bestelde cadeaukaarten PCS van 250 en 100 euro die ik dan per factuur zou ontvangen met de codes die ik nodig heb om in het buitenland te kunnen verzilveren. deze zijn nooit geleverd hoewel ik de betalingen heb gedaan per bankcontact voor een bedrag zoals bijgaand staat vermeld: 22SepCategoryBancontact-betalingNameCodesDirect B.V.363,98 EURValuta datum : 22/09/2022Rekening tegenpartij :Referentie : C2I22AG03300096MMededeling : 22/09/2022 14:47 - Carte/Kaart: 6703 00** **** *700 4 CodesDirect B.V. Amsterdam 1095ME NLHeb verschillende schrijven gericht en geen een antwoord terug gekregen, ook heb ik dit herhaald per messenger facebook.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform