Terug

Bedrijf niet bereikbaar voor herstelling

Opgelost Openbaar

Royal van Kempen en Begeer

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

R. P.

Naar: Royal van Kempen en Begeer

05/03/2025

Wij hebben een contactgril apparaat gekocht in Albert Heijn tijdens de zegel spaar actie. Na geen volledige 2 weken van gebruik is de apparaat kapot. Ik probeerde de contact op te nemen met de bedrijf om dit te laten repareren maar krijg geen antwoord toch, dat hun automatisch antwoord zegt ik krijg antwoord binnen 24 uur. 2 klachten ingediend met verschillende klachtnummers, een herinnering verstuurd maar geen antwoord al sinds 11.02. Ik probeerde ook hun telefonisch bereiken, maar de nummer voor België vermeldt op hun website werkt niet.

Berichten (1)

Royal van Kempen en Begeer

Naar: R. P.

01/04/2025

Hallo Klachten, We horen graag wat u van onze klantenservice vindt! Neem alstublieft even de tijd om enkele vragen te beantwoorden door op de onderstaande link te klikken: Beoordeel ons hier Met vriendelijke groet, GreenPan team Hier is een herinnering waar dit verzoek over ging: Klachten 5 mrt 2025 17:00 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van GreenPan. Mogelijk gemaakt door Zendesk [DZ077J-MJGGR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform