Terug

Automatische incasso van 25 euro

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Knaek

26/10/2022

BesteEr werd een automatische incasso uitgevoerd op mijn rekening van 25 euro. Dit bedrag heb ik nooit Goedgekeurd. Initieel werd mij een gratis abonnement aangeboden, waarvoor ik nooit iets heb moeten doen. Mijn enige interactie met dit bedrijf was wanneer ik mijn account aanmaakte. Voor de rest heb ik nooit een e-mail gekregen met een herinnering dat mijn gratis account eindigde en dat ik in het vervolg zou moeten betalen.

Berichten (1)

Knaek

Naar: L. D.

26/10/2022

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Wij hebben jouw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder het nummer 482230164. Wij proberen jouw e-mail binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Je kunt op deze e-mail reageren als je extra informatie wilt toevoegen.Met vriendelijke groet,SupportKnaek - Dé studentenkortingsappknaek.nl knaek.be knaek.com+31 (0)20 - 716 5771


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform