Terug

Auto

In behandeling Openbaar

Bexx verhuur

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Bexx verhuur

25/07/2019

Hallo,Wij hadden een mini-bus besteld voor 9 personen,voor onze reis naar Oostenrijk van 15 juli tot 24 juli 2019. Ik had deze al besteld in oktober 2018 ,het was normaal een Mercedes Vito automaat. Ik belde naar het bedrijf om te kijken of alles in orde was en dat ze het voorschot ontvangen hadden. Ze hadden het voorschot goed ontvangen maar de Mercedes hadden ze vervangen door nieuwe Volkswagens geen opleg zeiden ze. Bleek dat deze maar 8 personen kon vervoeren. Ik heb onmiddellijk terug contact opgenomen met het bedrijf om dit te melden en te zeggen dat we een busje voor 9 personen nodig hadden. Het bedrijf raadde ons dan aan om de Opel Vivaro 9 pers te nemen, was dan wel handgeschakeld, maar voor ons was dit dan ok. Wij betaalden de volledige som dan op 30 mei. Wij belde een week op voorhand om het uur voor afhaling af te spreken. Zaterdag (de dag voor ons vertrek) gingen we het busje halen en bleek er maar 8 pers in te kunnen. Wij konden dus niet vertrekken. Wij waren niet voorzien om zelf met onze auto te vertrekken, geen onderhoud gehad, onze reisgezel zijn wagen is ook niet comfortabel genoeg om zo een lange reis met 4 pers en bagage te doen. Wat nu? Het bedrijf drong er toch op aan om de mini-bus voor 8 pers te nemen en met 9 pers er in te zitten maar dit wouden wij niet. Wij zijn dus toch moeten vertrekken met onze eigen wagen. Gevolg: dubbele kosten, tol, bezoeken, auto niet in orde, risico's aan onze eigen wagen, ... Wij hebben dus onmiddellijk ons geld terug gevraagd + een extra vergoeding. Het geld hebben we pas 5 dagen later op onze rekening gekregen en van een vergoeding was geen sprake. Ze wouden ons wel 20% korting geven op onze volgende huur, wie wil er daar nog huren als je zoiets bent tegen gekomen.

Berichten (1)

Bexx verhuur

Naar: M. V.

05/08/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform