Terug

Attesten voor aanvraag van premies voor dakisolatie

In behandeling Openbaar

Dakrubbercentrale Lauman bvba

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. A.

Naar: Dakrubbercentrale Lauman bvba

08/08/2015

Na een viertal, telefonische pogingen, en een email aan u verstuurd op 30.06.2015, met de vraag om onze attesten op te sturen, zonder resultaat, doen we het nu schriftelijk.Wij weten niet wat het probleem is waarom jullie ons de attesten niet willen opsturen?Wij kregen onze factuur 2014/15 – 1169, op 24.04.2015 in de bus. De betaling van deze factuur werd nog dezelfde dag uitgevoerd. De vervaldag was namelijk 01.05.2015. Dus u heeft uw betaling zeker tijdig ontvangen. Wij daarentegen zitten al die tijd nog steeds te wachten op de attesten, die ons direct na de betaling zouden overgemaakt worden.In mei werden er ons documenten toegestuurd met de vermelding van een verkeerde dikte voor de isolatie dan diegene die werkelijk gebruikt werd. Oorspronkelijk werd de offerte opgemaakt op 80 mm, maar omdat het prijsverschil miniem was, vroegen wij deze dikte aan te passen naar 100 mm. Dat is ook gebeurd en dat is ook het materiaal dat uw werkmannen gebruikten. Het prijsverschil zouden we compenseren door zelf voor onze verkeerssignalisatie te zorgen i.p.v. hetgeen u ons daarvoor aanrekende. Dat bedrag zou gewoon op de factuur blijven staan. U hebt zelf de wijziging aangebracht en er ook uw paraf onder gezet. In de bijlage kunt u een kopie vinden van de offerte, waar u zelf de wijziging aanbracht.Nadat we uw boekhouder wezen op het feit dat we voor een verkeerde isolatiedikte attesten aankregen, ging hij dat met u bespreken en zou hij ons nieuwe attesten bezorgen voor isolatie van 100 mm dikte. Omdat we nog altijd niets ontvingen, hebben we u zelf ook al 2 keer gebeld, waarna u beloofde dat u de attesten zelf zou brengen, samen met de offerte die we vroegen voor het materiaal van ons kleine, platte dak. Dat is ook weeral enkele weken geleden. Ook na deze belofte hebben we niks meer gehoord of gezien van u.Meteen, na het uitvoeren van de werken, vulden we met plezier een enquêteformulier in met niks dan positieve punten. Spijtig dat de administratie zo te wensen over laat. Ze zou nu een dikke onvoldoende scoren. Wij hebben alle begrip dat u veel werk heeft en dat uw bediende ziek is en dat de boekhouder geen tijd heeft, maar u zou het ook niet hebben kunnen appreciëren als wij de betaling van de factuur zo hadden laten aanslepen. Vermits er intussen al drie maanden verstreken, zouden wij eindelijk graag de correcte attesten, voor het isolatiemateriaal van 100 mm, opstuurt krijgen. Wij zelf willen ook graag onze premie aanvragen aan onze energieleverancier en dat zal ongetwijfeld al lang genoeg duren eer we die uiteindelijk aankrijgen. Wij rekenen op uw begrip.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform