Geachte heer,
Op 14/07/2023 hebben wij een voorschot betaald en zo met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor het plaatsen van nieuwe ramen, deuren en rolluiken. Er werd ons gezegd dat de werken in november of december 2023 ten vroegste konden beginnen. Na veel telefoons en mails hebben wij een aangetekende brief verstuurd op 01/07/2024 met de vraag om ons voorschot terug te betalen. Uiteindelijk werd de plaatsing in spoed tempo gedaan van 16/08/2024 t/m 22/08/2024, dit is meer dan een jaar later.
Echter, ik stelde op 23/08/2024 vast dat volgende opmerkingen niet afgewerkt werden:
• Voordeur: beschadigd glas in paneel naast de voordeur, kozijn niet mooi afgewerkt, tochtband voordeur sluit niet tot op de grond
• Achterdeur: staat niet volledig haaks, sluit niet vanzelf, enkel met sleutel
• Veranda: de nieuwe vliegenramen werden niet gemonteerd en staan nog in onze garage
• Living: 1 van de 4 ramen sluit niet goed af, de elektrische rolluiken moeten nog juist afgesteld worden met computer volgens een van de werkmannen
• Slaapkamer: rechter rolluik trekt scheef en blokkeert soms, afdekplaatje rolluik is stuk
• Andere kamers: soms geen of te weinig of zwarte silicone gebruikt ipv grijze, enkele besmeurde vensterbanken met zwarte silicone, ontbrekende clips aan vliegenramen, van de zolderraam werd de beschermende folie niet verwijderd bij het plaatsen van de kozijnen.
Er werd ons telefonisch gezegd dat jullie in faling zijn.
Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de 7 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Kampers - Vervoort
Bijlagen:
- Offerte/Overeenkomst
- Bewijs schade