op 15 juli 2025 heb ik me met mijn Nissan Pulsar aangeboden op de carwash in de Wasstraat te Herent. Op de beelden van de Wasstraat is te zien dat de linkerachteruitspiegel is afgebroken op 14.38h tijdens de wasbeurt.
De papieren voor de verzekering werden ingevuld, maar volgens de wasstraat zouden er geen problemen zijn, omdat hun machines normaal werkten en er krassen op de wagen waren. De verzekering zou beslissen. Na contact met mijn verzekeringsagent, heb ik vernomen dat dit geen alleenstaand feit is . 3 maanden geleden ontving mijn verzekeringsagent een soortgelijke klacht van een afgebroken spiegel bij de wasstraat, waarbij er uiteindelijk niets werd betaald omdat de auto niet goed zou onderhouden zijn . Mijn auto heeft in juni 2025 een grondige en jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad en is goed onderhouden (ondermeer de ruitenwissers werden vervangen). Krassen op de carrosserie ter hoogte van de banden dateren van meer dan 18 maanden geleden. We wachten het resultaat van de verzekeringsmaatschappij af, maar zullen niet aanvaarden dat het afbreken van de achteruitspiegel tijdens de wasbeurt onze fout was.