Terug

afgebroken achteruitspiegel

In behandeling Openbaar

De wasstraat NV

Start een klacht

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

L. J.

Naar: De wasstraat NV

21/07/2025

op 15 juli 2025 heb ik me met mijn Nissan Pulsar aangeboden op de carwash in de Wasstraat te Herent. Op de beelden van de Wasstraat is te zien dat de linkerachteruitspiegel is afgebroken op 14.38h tijdens de wasbeurt. De papieren voor de verzekering werden ingevuld, maar volgens de wasstraat zouden er geen problemen zijn, omdat hun machines normaal werkten en er krassen op de wagen waren. De verzekering zou beslissen. Na contact met mijn verzekeringsagent, heb ik vernomen dat dit geen alleenstaand feit is . 3 maanden geleden ontving mijn verzekeringsagent een soortgelijke klacht van een afgebroken spiegel bij de wasstraat, waarbij er uiteindelijk niets werd betaald omdat de auto niet goed zou onderhouden zijn . Mijn auto heeft in juni 2025 een grondige en jaarlijkse onderhoudsbeurt gehad en is goed onderhouden (ondermeer de ruitenwissers werden vervangen). Krassen op de carrosserie ter hoogte van de banden dateren van meer dan 18 maanden geleden. We wachten het resultaat van de verzekeringsmaatschappij af, maar zullen niet aanvaarden dat het afbreken van de achteruitspiegel tijdens de wasbeurt onze fout was.

Berichten (3)

De wasstraat NV

Naar: L. J.

23/07/2025

Geachte klant, Bedankt voor uw melding betreffende de schade aan uw Nissan Pulsar tijdens een wasbeurt op 15 juli 2025. Het spijt ons te horen dat uw spiegel is afgebroken. We hebben kennis genomen van uw bezorgdheid en begrijpen uw frustratie volledig. Zoals u correct aangeeft, zijn de benodigde papieren voor de verzekering ingevuld. Het is inderdaad zo dat wij in dergelijke gevallen de beslissing van de verzekeringsmaatschappij afwachten, aangezien zij de uiteindelijke beoordeling van de aansprakelijkheid doen. We begrijpen uw bezorgdheid, zeker na de eerdere ervaring die u met uw verzekeringsagent heeft besproken. Wij willen benadrukken dat de machines in onze wasstraat wekelijks worden gecontroleerd en onderhouden om een correcte werking te garanderen. We hebben uw informatie over het recente onderhoud van uw wagen en de ouderdom van de krassen op de carrosserie genoteerd. Deze informatie kan relevant zijn voor de beoordeling door de verzekeringsmaatschappij. Wij zullen de beslissing van de verzekeringsmaatschappij afwachten en u op de hoogte stellen zodra wij hierover meer duidelijkheid hebben. Met vriendelijke groeten, Brecht Brecht Scheys De WasstraatNVBrusselsesteenweg703020 Herent Tel. 016 239 239BAN BE93 7330 2717 3467BTW BE 0474 357 021 klantendienst@dewasstraat.be www.dewasstraat.be Op ma 21 jul 2025 om 11:15 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

L. J.

Naar: De wasstraat NV

18/08/2025

Geachte klantendienst wasstraat, Ongeveer 5 weken geleden is de achteruitspiegel van mijn auto afgebroken tijdens de wasbeurt bij de Wasstraat . Initieel had U blijkbaar geen aangifte gedaan bij uw verzekeringsagent en is er nu nog niets geregeld bij de verzekeringen. De spiegel is hersteld bij de officiële Nissan verdeler van Leuven. Daar werd bevestigd dat een spiegel ofwel afgebroken is of niet, maar niet een beetje beschadigd is. MAW mijn spiegel was volledig in orde vooraleer ik naar de wasbeurt ging en niet reeds een beetje beschadigd voor de wasbeurt . We wachten op een spoedige betaling van de opgelopen schade. Vriendelijke groet Luk Joossens

De wasstraat NV

Naar: L. J.

19/08/2025

Hallo Luk, Het aanrijdingsformulier werd op 23/07/2025 verstuurd. Het is nu aan de verzekeringsexpert om dit objectief te beoordelen. Met vriendelijke groeten, Brecht Brecht Scheys De WasstraatNVBrusselsesteenweg703020 Herent Tel. 016 239 239BAN BE93 7330 2717 3467BTW BE 0474 357 021 klantendienst@dewasstraat.be www.dewasstraat.be Op ma 18 aug 2025 om 10:45 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform