Terug

abnormale sleitage na 12 maand

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

Y. V.

Naar: Club 9

25/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op juli 2023 kocht ik een [boxspring) in uw winkel en betaalde ik er 29.95 per maand voor. Na [12 MAANDEN - max. 24 maanden] vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek,doorliggen van matras In september om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. [Mijn verzoek is afgewezen omdat [Fabriek wil niet retourneren]. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat [REDENEN AAN TE WIJZIGEN WAT DE VERKOPER ZEGT] Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Club 9

Naar: Y. V.

27/02/2025

Beste Yves van der Roost, We hebben je klacht in goede orde ontvangen en je verzoek zorgvuldig bekeken. We begrijpen dat je niet tevreden bent met het product, maar er zijn geen gebreken of defecten geconstateerd aan de boxspring of het matras zelf. Aangezien het probleem niet voortkomt uit een fabrieksfout of defect, kunnen we helaas je verzoek om vervanging of ontbinding van de overeenkomst niet accepteren. Dit valt niet onder de fabrieksgarantie. Daarnaast wil ik je erop wijzen dat je recht had op de 14 dagen wettelijke bedenktijd, maar hiervan is geen gebruik gemaakt. Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groeten, Nine Support support@club9-sleepservice.nl Club 9 – Sleep service Jagersveld 23A 5405 BW Uden dinsdag 25 februari 2025 10:45:59 +0100, klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 28 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform