Beste, ik belde gisteren het telefoonnummer van de apotheek van wacht (0903/99 000). Ik was op de hoogte dat bellen naar dit nummer 1,5 euro per minuut zou kosten.Wat ik niet wist is, dat ik immens lang zou moeten wachten om iemand te spreken die mij kon verwijzen naar de juiste apotheek.Ik was 9 minuten en 20 seconden aan het toestel zonder één persoon te spreken (muziekje). Mijn telefoonrekening zegt mij dat de kostprijs hiervoor 14 euro is.Ik passeerde de eerste apotheek op mijn weg richting Diest Apotheek Van Eycken, Schoonaerde 58, 3290 Schaffen). Ik stopte. Er was aan deze apotheek geen vermelding te vinden wie wachtdienst had die dag. Ik reed verder richting Diest en bleef nog steeds aan de telefoon.Toen ik aan de Apotheek Hasseltsepoort, 3290 Diest kwam, vernam ik daar dat de Apotheek Geerinckx, Kerkstraat, 3290 Schaffen wachtdienst had.Holé ! Ik kon mijn telefoongesprek beëindigen (zonder enig contact te hebben met iemand). Ik wist waar ik terecht kon !Om die reden wil ik nu een klacht neerleggen.Ik kan nergens terugvinden waar ik dit kan doen.Ik had een telefoongesprek (zonder communicatie) van 9 min. 20 seconden. Kostprijs 14 euro. Indien ook de eerste apotheek op mijn weg richting Diest een uithangbord beschikbaar had met de nodige informatie, had ook dit telefoongesprek niet zo lang moeten duren en kon ik in datzelfde dorp terecht voor de apotheek van wacht.Groeten,