Info

Ledenvoordelen

26 november 2020
Ledenvoordeel

Welke voordelen geniet je als lid van Test Aankoop? Ontdek er hier alles over.

Inleiding

Je hebt als lid van Test Aankoop ook toegang tot exclusieve voordelen. We hebben voor jou mooie kortingen en aanbiedingen bedongen. Het gaat om producten en diensten die je regelmatig gebruikt dus die zijn altijd welkom. Je mag erop rekenen dat we onze partners zorgvuldig selecteren. Ze moeten onze missie, waarden en standpunten delen. Bedrijven over wie we te veel klachten krijgen, selecteren we uiteraard niet. En als er klachten zijn verwachten we van hen dat ze meewerken aan een oplossing. Verder waken we erover dat het ook écht een voordeel of korting is in vergelijking met de normale aanbieding. Tot slot benadrukken we graag dat we deze producten en diensten niet aanbieden op basis van onze vergelijkende tests.

Ledenvoordelen

Ontdek onze standaard ledenvoordelen voor je woning, je mobiliteit en je geld.

Members Club: alleen maar voordelen. Exclusief voor jou.

Als lid van Test Aankoop ben je van harte welkom in de Club!

Wat is de Members Club ? Het is een online platform exclusief voor leden van Test Aankoop om hen nog beter te belonen voor hun trouwe lidmaatschap. 

 

Gevarieerd aanbod van kortingen bij verschillende partners

Onze klanten krijgen, als lid van de Members Club, kortingen tot 35 % op interessante producten of diensten. Deze voordelen worden aangeboden door bedrijven en organisaties uit diverse sectoren waarmee Test Aankoop ten voordele van de Members Club een partnership is aangegaan. En we streven ernaar deze voordelen continu uit te breiden.

Ontdek alvast enkele voordelen:

Uitstapjes en vrije tijd
Uitstapjes en eendagtrips voor het hele gezin.
 bol.com KINEPOLIS 
 MINI-EUROPE MYLUM 
 PHANTASIALAND SMARTPHOTO 
 ZOO Antwerpen ZOO Planckendael 

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Sport en gezondheid
Van joggingoutfits tot en met brillen en lenzen.
 bol.com COMFY KUSSEN 
 DECATHLON BELGIË Foot Locker 
 KUUROORD GOWELL PEARLE 
 SPORTARENA VITAPHARMA.BE 

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Huis
Van interieurartikelen tot en met dakisolatie.
 bol.com ETHIAS 
 GAMMA Belgium IKEA 
 KITCHENAID PHILIPS 
 QUIESCO SAMSUNG 
 VANDEN BORRE  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Shopping
Leuke cadeaus om weg te geven of zelf te houden.
 AMERICAN TOURISTER bol.com 
 DREAMBABY DREAMLAND 
 ETAM BELGIE FRANCK PROVOST 
 GALERIA INNO LES BELGES 
 SAMSONITE SPARTOO 

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Mobiliteit
Veilig onderweg.
 Ahooga Bike DOTT 
 FLIXBUS MIDAS 
 PNEUS ONLINE BELGIQUE  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Gastronomie
Heerlijk tafelen.
 COLRUYT eFarmz 
 FOODBELGIUM GRANDS VINS - KLASSEWIJNEN 
 HELLOFRESH KAZIDOMI 
 LOBSTER POT NOGLUTENSHOP 
 THE JAVA COFFEE COMPANY WHOOWINE 

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

 Je trouw wordt beloond

Als je langer dan 12 maanden lid van Test Aankoop bent, krijg je nog een hoop extra voordelen.

Profiteer van de Members Club voordelen

Ben je lid en wil je profiteren van deze voordelen? Meld je aan om toegang te krijgen tot de catalogus van de Members Club.

MELD JE AAN

Nog geen lid?

Word lid

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

177 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

24/06/2021

Ik las een tijdje geleden dat jullie een samenwerkingsverband hadden bij het aankopen van een smartphone. Ik heb dit toen bekeken, maar wou nog efkes wachten met mijn aankoop. Nu wil ik wel kopen maar vind die site niet meer terug. Het was niet via de membersclub. Mvg Myriam

Meld je aan om toegang te krijgen.

21/06/2021

Gisteren vouchers besteld voor een online aankoop (bol.com) via Members Club. Via mail bevestiging gekregen dat de betaling voldaan was en dat ik 'enkele minute' later de 'tickets' via mail zou krijgen. Ondertussen meer dan een halve dag later, en nog steeds niks ontvangen?

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/06/2021
, Gereageerd:

Hallo Bart, sorry voor het ongemak, dit is zeker niet normaal. Het kan zijn dat er ergens een probleem is opgedoken en dus willen we je graag verder helpen. Kan je ons je gegevens doorsturen via het contactformulier op onze site ajb? Dan kunnen wij dit onmiddellijk doorsturen naar onze partner, zodat die dat kan checken. Ik geef je even de link mee: https://www.test-aankoop.be/contacteer-ons?contactType=sai Alvast bedankt, mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

19/06/2021

Hier ook nog steeds geen Welkomsgeschenk !!!!!

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/06/2021
, Gereageerd:

Onze excuses hiervoor, beste Sam. We doen ons uiterste best om dit zo snel als mogelijk in orde te krijgen, voor jou en uiteraard ook voor alle andere abonnees die nog aan het wachten zijn op het cadeautje. Mogen we dan ook vragen om onze abonnementendienst te bellen op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mijn collega's kunnen dan de opvolging ervan verzekeren. Bedankt voor je begrip, mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

18/06/2021

Beste, graag toegang tot Multitax 2021 toepassing

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/06/2021
, Gereageerd:

Hallo Agnes, bedankt voor je vraag, mag ik je vriendelijk verzoeken om onze abonnementendienst te contacteren zodat die kunnen nagaan wat er precies schort met de toegang tot de app? Je kan hen bellen op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

08/06/2021

ik ging in april een abo aan, inmiddels reeds 2 x van rekening gegaan, nog geen brief ivm welkomst voordeel

Meld je aan om toegang te krijgen.

11/06/2021
, Gereageerd:

Beste @Tine, @Evy en @Micheline, onze verontschuldigingen hiervoor. We willen dit graag zo snel mogelijk rechtzetten, mogen we jullie vragen om onze abonnementendienst te contacteren op 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij het nodige kunnen doen. Alvast bedankt, mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

21/06/2021
, Gereageerd:

Ik ben net lid geworden, en ontving mijn verwelkomingsbrief, waarbij vermeld wordt dat ik binnenkort (doorgaans drie weken later) een e-mail zal ontvangen met de mogelijkheid een geschenk te bestellen. Bij het lezen van vele Facebook reacties, zo goed als alle boos/negatief betreffende deze blijkbaar "valse" belofte van een welkomstgeschenk, alsook de hieronder te lezen reacties, denk ik dat ik in mijn geval het beste van al meteen dit abonnement opzeg, vooraleer ik zoals vele anderen eveneens een domiciliëringsopdracht aanvaard, waartegenover niks in de plaats staat. Ik vind dit des te frappant omdat het hier over een platform/blad/referentie gaat die ons zogezegd advies levert, maar die zelf niet terugdeinst om mensen te belazeren.

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/06/2021
, Gereageerd:

Beste Sarah, jammer dat je er zo over denkt. We belazeren in geen enkel geval de consumenten in het algemeen noch onze abonnees in het bijzonder. Vele abonnees ontvingen hun geschenken zonder enig probleem, die comments ga je uiteraard hier niet terugvinden. Net omdat we niets te verbergen hebben en we er ook alles aan willen doen om onze abonnees te verwelkomen en tevreden te stellen kan je hier in ons platform terecht met je vragen en bekommernissen, ook als het om de geschenken gaat. 

Voor oplossingen verwijzen we door naar onze abonnementendienst. Mijn collega's helpen je dan graag verder. 

Je abonnement omvat veel meer dan het welkomstgeschenk, via de members club kan je genieten van aanbiedingen die op regelmatige basis worden aangevuld. Tevens kan je een gratis tankkaart aanvragen en als abonnee heb je ook recht op gratis juridische advies. Bovendien kan je ook na een energieberekening overstappen naar een andere energieleverancier via de site van Test Aankoop met kortingen speciaal voor onze abonnees. Geef gerust een belletje naar mijn collega's van de energiedienst op het volgende nummer: 02 542 33 86 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) met je jaarverbruik bij de hand, we helpen je dan graag verder met een gepersonaliseerd advies erbij. Of doe zelf een simulatie via onze neutrale energievergelijker: https://www.test-aankoop.be/energyguide/mijn-energie-aankopen/gas-elektriciteit Het loont de moeite om uit te kijken naar een goedkoper energiecontract via onze tool. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

08/06/2021

ik ben een proefabonnement aangegaan, maar heb nog steeds geen mailtje ontvangen voor het gratis te kiezen geschenk. Is dit normaal ?

Meld je aan om toegang te krijgen.

07/06/2021

Ik heb een proef abonnement aangesloten maar ik krijg geen mail binnen om mijn welkomstgeschenk te kiezen, is dit normaal?

Meld je aan om toegang te krijgen.

03/06/2021

Hallo, ik ben midden mei 2021 een proefabonnement aangegaan. Maar tot op heden heb ik nog geen e-mail ontvangen voor het kiezen van mijn welkomsgeschenk. Is dit normaal?

Meld je aan om toegang te krijgen.

11/06/2021
, Gereageerd:

Dag Nicky, neen dit is niet normaal, best kan je onze abonnementendienst bellen op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Alvast onze excuses voor het ongemak. ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/06/2021

Ik nam een proefabonement. Alles leek oké bij inschrijving.
14tal dagen later blijkt alles in het honderd te lopen.
Kan iemand mij dit uitleggen?

Meld je aan om toegang te krijgen.

11/06/2021
, Gereageerd:

Beste Lodewijk, hier zit er duidelijk een kink in de kabel, en da's uiteraard niet de bedoeling. Het kan zijn dat je account niet goed gekoppeld is of dat er iets anders loos is. Mogen we je dan ook vriendelijk verzoeken om dringend met onze abonnementendienst contact op te nemen zodat zij dit kunnen nakijken ajb? Je kan hen bellen op 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

30/05/2021

Ik heb een proef abonnement aangesloten maar ik krijg geen mail binnen om mijn welkomstgeschenk te kiezen, is dit normaal?

Meld je aan om toegang te krijgen.

31/05/2021
, Gereageerd:

Hallo Joris, goed dat je ons hierover aanspreekt, neen dit klopt niet. Daarom kan je best onze abonnnementendienst bellen op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij dit kunnen nakijken. ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

26/05/2021

Op 24 mei sloot ik het proefabonnement af. Ik kreeg toen melding dat ik een mail ging krijgen om een welkomsgeschenk te kiezen. Ik heb tot nu toe niks ontvangen. Is dit normaal?

Meld je aan om toegang te krijgen.

31/05/2021
, Gereageerd:

Beste Thessa, onze excuses hiervoor, soms zit er vertraging in het versturen van zulke mails, maar ik raad je toch aan om onze abonnementendienst hiervoor te contacteren op het nummer 02 542 32 00 zodat zij dit kunnen uitpluizen. ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/06/2021
, Gereageerd:

Hallo, ik ben ook al enkele maanden lid en heb ook nooit een e-mail ontvangen voor het welkomstgeschenk.

Meld je aan om toegang te krijgen.

10/06/2021
, Gereageerd:

Hallo Evi, dat is uiteraard heel spijtig en echt niet de bedoeling. Mag ik je vragen om hiervoor onze abonnementendienst te contacteren zodat zij je kunnen verder helpen. Ze zijn te bereiken op het rechtstreekse nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

26/05/2021

hallo ik heb me lid gemaakt maar vind nergens een melding waar ik dit kan kiezen mvg Carine
hopelijk kunnen jullie me helpen

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/06/2021
, Gereageerd:

Dag Carine, bedankt voor je lidmaatschap, je geeft me niet veel informatie, heb je het over je welkomstgeschenk ? Dan kan je best rechtstreeks onze abonnementendienst contacteren op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Wat de voordelen van de Members Club betreft : die kan je terugvinden als je in je persoonlijk profiel of je persoonlijke ruimte gaat op de startpagina van Test Aankoop. Je opent je avatar (het mannetje rechts bovenaan) en vervolgens ga je naar: Mijn voordelen

Als je klikt op de Members Club krijg je meteen alle voordelen te zien die er verbonden zijn aan je abonnement. Mvg ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

21/05/2021

Ik vraag me af wat Test-aankoop juist is. Een bedrijf? Een organizatie? aangezien ik lid ben zou ik denken een organizatie, maar ik vind daar geen info over.
Is er een structuur? Een bestuur? Kunnen we als leden helpen kiezen welke belangrijke thema´s zijn waar jullie onderzoek over doen?

Meld je aan om toegang te krijgen.

07/06/2021
, Gereageerd:

Hallo Nele, wij zijn een consumentenorganisatie en werken in volledige onafhankelijkheid, zowel op financieel, politiek of ideologisch vlak. Wij zijn een vzw, winst maken is niet ons doel. Wij zijn er om de consument te informeren, te verdedigen en te vertegenwoordigen. Onze abonnementen zijn maandelijks opzegbaar, net omdat wij niet houden van praktijken waarbij men de klant voor een bepaalde periode aan zich wil binden. Wij nemen geen subsidies aan en we willen er ook geen zodat de onafhankelijkheid niet in het gedrang komt. Daarom aanvaarden wij ook geen geld of gratis producten van bedrijven en doen wij geen onderzoeken op bestelling. 

Meer info vind je nog hier: https://www.test-aankoop.be/werken-bij-test-aankoop/wie-zijn-wij Uiteraard kan je ons steeds contacteren via het contactformulier op onze site, we vernemen graag via die weg welke onderwerpen jou na aan het hart liggen: https://www.test-aankoop.be/contacteer-ons?contactType=sai  Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

20/05/2021

Had recent tweejaarlijks onderhoud op verwarmingsketel. Factuur bedroeg plots het dubbele en was vooraf niet gecommuniceerd en ook niet marktconform. Bedrijf was ondertussen blijkbaar overgenomen.
Heb onmiddellijk betaling uitgevoerd van legitiem deel en heb het overige betwist.
Begeleidend schrijven van TA heeft zeker bijgedragen tot goed compromis.
Mvg aan allen

Meld je aan om toegang te krijgen.

07/06/2021
, Gereageerd:

Dag Jozef, bedankt voor deze waardevolle getuigenis. We waarderen het ten zeerste dat je onze juridische dienst vermeldt die je geholpen heeft om tot een compromis te komen. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

19/05/2021

Ik ben vorige zaterdag lid geworden maar krijg steeds de melding dat ik lid kan worden wanneer ik mijn persoonlijke ruimte bezoek. Ook heb ik nog geen mail gekregen om mijn welkomst geschenk aan te vragen. Wat deed ik verkeerd?

Meld je aan om toegang te krijgen.

31/05/2021
, Gereageerd:

Hallo Monica, sorry voor het late antwoord, dit klopt inderdaad niet. Normaal gezien zou je bij je inschrijving een bevestigingsmail moeten ontvangen hebben waardoor je je voor de eerste en enige maal kan registreren op basis van je emailadres en je abonneenummer. Dan stel je ook een paswoord in en nadien kan onze site je herkennen als abonnee. Mag ik je dan ook vriendelijk vragen om onze abonnementendienst te contacteren zodat dit even kan gecheckt worden ajb? Je kan hen bereiken op het rechtstreekse nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

16/05/2021

OMG, ik ben juist lid geworden, maar als ik dat hier allemaal lees heb ik er nu al spijt van. Da beloofd

Meld je aan om toegang te krijgen.

17/05/2021
, Gereageerd:

Dag Bianca, de posts die je hier in alle openheid kan lezen zijn inderdaad afkomstig van abonnees die problemen signaleren en die graag geholpen willen worden. Het merendeel van onze leden is wel tevreden van hun cadeautjes. We doen in elk geval ons uiterste best om hier zo snel als mogelijk op te reageren en er ook een gunstig vervolg aan te breien. Het volstaat ons even op te bellen om je problemen en/of vragen bij ons aan te kaarten: 02 542 32 32 (het nummer van de consumentendienst), immer paraat om je verder te helpen :) Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

13/05/2021

Mijn gratis kado de android tablet geeft besturings probleem aan.werkt totaal niet.wat nu

Meld je aan om toegang te krijgen.

17/05/2021
, Gereageerd:

Dag Daniel, jammer om dit te vernemen, soms valt het voor dat de tablet problemen heeft, best dat je dan onze abonnementendienst hiervoor contacteert zodat zij dit verder kunnen nagaan en opvolgen. Je kan hen bellen op het rechtstreekse nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mijn collega's helpen je graag verder. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

11/05/2021

waarom is een geschenk dat julie geven direkt kapot en als je om uitleg vraagt moeten ze het opzoeken en krijg je dan geen antwoord

Meld je aan om toegang te krijgen.

13/05/2021
, Gereageerd:

Heb dezelfde probleem.besturings zou niet werken komt erop te staan voor de rest doet die niks.en er is niks mee gebeurd

Meld je aan om toegang te krijgen.

12/05/2021
, Gereageerd:

Dag Etienne, jammer dat je geschenk kapot is, hiervoor kan je best onze abonnementendienst contacteren op het rechtstreekse nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij dit voor jou kunnen nakijken. We moeten dit inderdaad opzoeken omdat we met GiftIn, een externe partner, samenwerken voor de cadeautjes. Onze excuses in elk geval voor het ongemak, ik hoop dat je snel verder geholpen wordt door mijn collega's. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

04/05/2021

ik vind het ontterrecht als een alleenstaande met een leefoon van het ocmw niet worden aangenomen als huurder vandaar ben ik al 3 jaar dakloos

Meld je aan om toegang te krijgen.

06/05/2021
, Gereageerd:

Dag Laurien, bedankt voor deze moedige getuigenis. Er is jammer genoeg nog te veel onrecht en sociale onrechtvaardigheid in onze maatschappij, ondanks de vele steunmaatregelen die voorzien zijn door de overheden en diensten. We hopen dan ook dat je spoedig een oplossing bekomt voor de penibele situatie waarin je nu verkeert, samen met de sociale diensten die je hierbij kunnen helpen. Nog veel goeie moed ! : ) Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

04/05/2021

Ik heb in januari mijn tijdschriften niet ontvangen en nu op 4 mei andermaal zowel testaankoop als test connect ook verleden jaar is me dat is overkomen en na enkele telefoons heb enkele oudere nummers ontvangen. Wat loopt er mis ???

Meld je aan om toegang te krijgen.

05/05/2021
, Gereageerd:

Hallo Pierre, dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. Momenteel is er inderdaad vertraging in de verzending, maar je kan hiervoor contact opnemen met onze abonnementendienst op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mijn collega's helpen je graag verder. Mvg, ^An

Community

Doe je mee ?

test

Gerelateerde discussies