Info

Ledenvoordelen

26 november 2020
Ledenvoordeel

Welke voordelen geniet je als lid van Test Aankoop? Ontdek er hier alles over.

Inleiding

Je hebt als lid van Test Aankoop ook toegang tot exclusieve voordelen. We hebben voor jou mooie kortingen en aanbiedingen bedongen. Het gaat om producten en diensten die je regelmatig gebruikt dus die zijn altijd welkom. Je mag erop rekenen dat we onze partners zorgvuldig selecteren. Ze moeten onze missie, waarden en standpunten delen. Bedrijven over wie we te veel klachten krijgen, selecteren we uiteraard niet. En als er klachten zijn verwachten we van hen dat ze meewerken aan een oplossing. Verder waken we erover dat het ook écht een voordeel of korting is in vergelijking met de normale aanbieding. Tot slot benadrukken we graag dat we deze producten en diensten niet aanbieden op basis van onze vergelijkende tests.

Ledenvoordelen

Ontdek onze standaard ledenvoordelen voor je woning, je mobiliteit en je geld.

Members Club: alleen maar voordelen. Exclusief voor jou.

Als lid van Test Aankoop ben je van harte welkom in de Club!

Wat is de Members Club ? Het is een online platform exclusief voor leden van Test Aankoop om hen nog beter te belonen voor hun trouwe lidmaatschap. 

 

Gevarieerd aanbod van kortingen bij verschillende partners

Onze klanten krijgen, als lid van de Members Club, kortingen tot 35 % op interessante producten of diensten. Deze voordelen worden aangeboden door bedrijven en organisaties uit diverse sectoren waarmee Test Aankoop ten voordele van de Members Club een partnership is aangegaan. En we streven ernaar deze voordelen continu uit te breiden.

Ontdek alvast enkele voordelen:

Uitstapjes en vrije tijd
Uitstapjes en eendagtrips voor het hele gezin.
 bol.com KINEPOLIS 
 MINI-EUROPE MYLUM 
 SEA LIFE BLANKENBERGE SMARTPHOTO 
 WONDERBOX ZOO Antwerpen 
 ZOO Planckendael  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Sport en gezondheid
Van joggingoutfits tot en met brillen en lenzen.
 bol.com COMFY KUSSEN 
 DECATHLON BELGIUM Foot Locker 
 INFRALIGNE PEARLE 
 SPORTARENA VITAPHARMA.BE 

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Huis
Van interieurartikelen tot en met dakisolatie.
 bol.com GAMMA Belgium 
 KITCHENAID PHILIPS 
 QUIESCO VANDEN BORRE 

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Shopping
Leuke cadeaus om weg te geven of zelf te houden.
 AMERICAN TOURISTER bol.com 
 DREAMBABY DREAMLAND 
 ETAM BELGIE FRANCK PROVOST 
 GALERIA INNO LES BELGES 
 SAMSONITE SPARTOO 

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Mobiliteit
Veilig onderweg.
 Ahooga Bike BELGOCYCLE 
 DOTT FLIXBUS 
 MIDAS PNEUS ONLINE BELGIQUE 

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Gastronomie
Heerlijk tafelen.
 COLRUYT eFarmz 
 FOODBELGIUM GRANDS VINS - KLASSEWIJNEN 
 HELLOFRESH KAZIDOMI 
 NOGLUTENSHOP THE JAVA COFFEE COMPANY 
 WHOOWINE  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

 Je trouw wordt beloond

Als je langer dan 12 maanden lid van Test Aankoop bent, krijg je nog een hoop extra voordelen.

Profiteer van de Members Club voordelen

Ben je lid en wil je profiteren van deze voordelen? Meld je aan om toegang te krijgen tot de catalogus van de Members Club.

MELD JE AAN

Nog geen lid?

Word lid

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

130 reacties

sorteer op :

Meld je aan om toegang te krijgen.

10/04/2021

Beste,
wanneer komt er opnieuw een voordeel voor boeken, zoals de vroegere Proxis korting?
mvg.

Meld je aan om toegang te krijgen.

06/04/2021

ik heb een probleem met wish maar kan geen klacht neerleggen via jullie site want die zegt dat het bedrijf niet bestaat

Meld je aan om toegang te krijgen.

20/03/2021

Ik zoek naar een mailadres van Testaankoop om een klacht te formuleren, met bijlage, over RSD reizen waarvan ik een voucher heb voor een afgelaste reis door Corona. Telefonisch niet te bereiken, op mails wordt niet geantwoord.
Maar jullie hebben blijkbaar geen mailadres??? En als ik op het Online forum om klachten te formuleren RSD ingeef, krijg ik als antwoord dat het een onbekend bedrijf is. End of story!

Meld je aan om toegang te krijgen.

15/03/2021

Ik probeer al een ganse dag als lid (duur genoeg ) in te loggen om een test over steelstofzuigers te raadplegen . Heb al alles geprobeerd, het lukt niet. Is nochtans niet de eerste keer dat ik inlog. Wat een gebruiksonvriendelijke website hebben jullie toch. Heb me daar al dikwijls aan geërgerd. Gewoon onmiddellijk zien wat je vraagt is onmogelijk!!

Meld je aan om toegang te krijgen.

03/04/2021
, Gereageerd:

Inderdaad niet echt gebruiksvriendelijk.

Meld je aan om toegang te krijgen.

16/03/2021
, Gereageerd:

Beste Ronny, dit is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor ! Je kan dan best met ons contact opnemen zodat we kunnen nakijken waaraan dit precies ligt, het zou namelijk kunnen dat je account niet goed gekoppeld is ... We zijn te bereiken op het volgende nummer : 02 542 32 32 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u), we helpen je graag verder. :) Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/03/2021

Beste,
Ik probeer het ledenvoordeel te bekijken op de members club. Maar ik kan niet doorklikken. Ik ben al meer dan 12 maanden lid. Hoe kan ik dit oplossen? Ik ben ingelogd. Dat is niet het probleem.
Bedankt,
Veerle De Smet

Meld je aan om toegang te krijgen.

04/03/2021
, Gereageerd:

Beste,
Ik heb inderdaad juist hetzelfde voor als Veerle. Graag wat meer duidelijkheid over de kortingen aub .
Bedankt,
Katrien Hosten

Meld je aan om toegang te krijgen.

04/03/2021
, Gereageerd:

Beste Katrien en Veerle, het zou kunnen dat je account niet goed gekoppeld is, dat zouden we graag voor jou nakijken, daarom raad ik je aan om onze abonnementendienst te contacteren op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u), zij kunnen dit dan controleren waaraan dit ligt. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

10/02/2021

Hallo , Ik vind dat Testaankoop niet doet wat ze beloven . WIJ BEGELEIDEN JE STAP VOOR STAP BIJ EEN KLACHT . Wel dat doen ze NIET . Ik heb alles stap voor stap gevolgd zoals in de huurwet staat .Nu er een verzoening moet volgen bij een vrederechter laten ze ons in de kou staan en sturen ze de hete appel door naar andere instanties of een prive advocaat . Dus mensen let goed op eer je begint in zee te gaan .

Meld je aan om toegang te krijgen.

27/02/2021
, Gereageerd:

Ook wij ondervonden dat gelijk welke instantie de hulpvrager in de kou laat staan als het er op aankomt. Je betaalt lidgeld maar krijgt er weinig voor in de plaats. Daar bovenop leerden we dat rechters gemakkelijkheidshalve de kant kiezen van diegenen die het beste kunnen liegen. Eerlijkheid duurt echt nooit het langst, een levensles die ons werd ingebeiteld.

Meld je aan om toegang te krijgen.

04/03/2021
, Gereageerd:

Beste, bij juridische problemen kan er jammer genoeg niet steeds een oplossing gevonden worden, voor verschillende redenen. De bedoeling van onze juridische dienst is om een oplossing te zoeken met het betrokken bedrijf en als dat niet lukt geven we de persoon mee welke andere mogelijkheden er nog bestaan. Soms kun je niet anders dan naar de rechtbank gaan om je gelijk te halen, of ben je voor de wet in je ongelijk gesteld hoe onrechtvaardig dat soms ook mag zijn. Als abonnee heb je daar niet steeds een goed gevoel bij natuurlijk, maar dat valt jammer genoeg niet te vermijden. In ieder geval, wij houden rekening met alle feedback die wij ontvangen, dat kan alleen maar helpen om onze dienstverlening verder te verbeteren. Vandaar dat wij ook aan kwaliteitscontrole doen via de enquetes waar je aan kan deelnemen als je naar onze diensten belt of mailt. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021

Ivm testen van diepvriezers met "No Frost" functie is het belangrijk erop te wijzen dat het zeer belangrijk is om de vriezer naar -18° te brengen vooraleer grote hoeveelheden in te vriezen. Wanneer dit niet wordt gedaan zal het koelelement en de vriezer na een +/- 1jaar uitvallen. Volgens technieker omdat element vol ijs komt te zitten. Wij hebben dit zelf meegemaakt, met een Liebherr door jullie in vorige test als beste aangegeven. Voeding ontdooit moeten weggooien. Na een dag en een nacht volledig af en open zetten, startte deze gewoon terug op. Deze tip kwam gratis van een plaatselijke hersteller. Liebherr wou gewoon een technieker sturen met de nodige grote kosten.

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021

Ik heb ingelogd bij Test Aankoop en wou de test van bluetooth speakers bekijken.
Elke keer als ik weer een foto met auto's, moto's of verkeerslichten inbracht kreeg ik de opdracht te bevestigen en wat gebeurde er? Ik kreeg een nieuwe foto met zebrapaden of dergelijke. Dat zo'n 10 keer. Help !!!

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021
, Gereageerd:

Beste Charlie, onze excuses voor het ongemak, hier is inderdaad iets niet pluis. Om dit te kunnen nakijken en je verder te kunnen helpen zouden we je willen vragen om onze diensten te contacteren op het nummer 02-542.32.32 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An  

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/01/2021

Ik vind de website van Testaankoop absoluut niet gebruiksvriendelijk. Misschien vooral bedoeld voor nerds?!

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021
, Gereageerd:

Hallo Christine, jammer om dit te vernemen, we streven ernaar om onze website en de zoekmotor steeds te verbeteren. Als je wil kan je ons je concrete ervaringen doorsturen via het contactformulier op onze website, dan kunnen wij dit intern doorgeven aan de betrokken dienst. Heel erg bedankt om ons hierbij te willen meehelpen :) Ik geef je nog even de link ernaartoe mee:https://bit.ly/2Ffll7j  Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

13/01/2021

ik ben al lid geweest van testaankoop, maar wil weer lid worden maar ik wil wel mijn geschenk in ontvangst kunnen nemen? een 8-tablet met toetsenbord en hoes? Doe dit absoluut niet voor de prijs, maar ja als het schenken neem ik het ook graag aan.
ik wil aboneren maar als ik op word nu lid klik zie ik dat geschenk niet bijstaan?Hoe ga je dan te werk?

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021
, Gereageerd:

Hoi Luc, blij om te vernemen dat je weer lid wil worden! Hiervoor kan je best rechtstreeks contact opnemen met onze abonnementendienst, zij maken je wegwijs uit de verschillende formules. Je kan hen bereiken op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/12/2020

Beste...
Ik ben lid geworden via een telefoongesprek en probeer nu na het aanmaken van een account dit te activeren.
Maar hoe koppel ik mijn lidnaatschap aan het pas aangemaakte account?

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/12/2020
, Gereageerd:

Beste Dominic, mag ik je alvast van harte welkom heten als nieuwe abonnee ! Via deze link vind je onder de hoofding Website en Apps meer info met een link waarop je kan klikken om je te registreren op onze site: https://bit.ly/3nLWfOv   Na het invullen van de gevraagde gegevens ontvang je een e-mail met de bevestiging. Via de link in deze mail kun je de toegang tot onze website activeren. Mocht je toch nog problemen ondervinden kan je ons gerust bellen op het nummer 02 542 32 32 van de consumentendienst, dan helpen wij je wel met veel plezier verder ! ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/12/2020

Beste, als nieuw lid heb ik een tablet ontvangen, echter werkt het geluid niet op de tablet. Ik had deze graag onder garantie geruild. Met vriendelijke groeten Steven DL

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/12/2020
, Gereageerd:

Hallo Steven, je kan dit melden aan mijn collega's van de abonnementendienst via het rechtstreekse nummer 02 542 32 00 (elke werkdag van 9u - 12u30, 13u tot 17u, vrijdag tot 16u). Zij helpen je dan graag verder! Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/12/2020
, Gereageerd:

Beste An, Ik heb daar enkele weken geleden voor gebeld. Een collega beloofde me een nieuwe op te sturen, maar tot op heden nog niks ontvangen. Wanneer zal ik die ontvangen ? Met vriendelijke groeten, Steven

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/01/2021
, Gereageerd:

Dag Steven, ik zie dat ik je post nog niet heb beantwoord, mijn excuses hiervoor ! Misschien heb je intussen je welkomstgeschenk al mogen ontvangen, maar anders kan je best onze abonnementendienst hiervoor contacteren zodat zij dit kunnen nakijken en er gevolg aan geven : 02-542.32.00. Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

01/12/2020

bij de membersclub is de beloofde korting niet altijd beschikbaar
zodat je toch niet van de aangeboden kortingen kan genieten voor een aankoop en deze spijtig genoeg aan je neus voorbij ziet gaan

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/12/2020
, Gereageerd:

Dag Johan, het is inderdaad zo dat bepaalde kortingen soms snel de deur kunnen uit zijn, het is een kwestie van vraag en aanbod. Toch raden we je aan om regelmatig een kijkje te nemen want sommige aanbiedingen worden aangevuld eens we merken dat ze niet meer voorradig zijn. ;-) Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

25/11/2020

Als lid van testaankoop zou ik als beloning een internet tablet met toetsenbord ontvangen tot op heden heb ik deze nog niet gekregen
Mvg Demets Jean-Pierre

Meld je aan om toegang te krijgen.

25/02/2021
, Gereageerd:

Beste Jean- Pierre, sorry voor het laattijdig beantwoorden van je post. Mocht je nog steeds geen cadeautje ontvangen hebben, neem je best contact op met onze abonnementendienst op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17, vrijdag tot 16u) zodat zij dit voor jou kunnen nakijken. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

19/02/2021
, Gereageerd:

Ik zit reeds van vorig jaar te wachten op mijn tablet, als je belt zeggen ze je dat ze met de container moeten komen en dat het langer duurt met Corona. Nu terug gebeld, nu blijkt dat er niet veel waren en dat ze toch van slechte kwaliteit zijn. Dus geven ze de raad om iets anders te kiezen want binnen 2 maand vervalt mijn geschenk. Dit ruikt een beetje naar misleidende reclame.

Meld je aan om toegang te krijgen.

25/02/2021
, Gereageerd:

Beste Ingrid, jammer dat je geen tablet mocht ontvangen, ik weet niet waar dit vandaan komt dat de tablets van slechte kwaliteit zouden zijn, dit is niet het geval. Het kan dat de voorraad tijdelijk en/of definitief is uitgeput en dan kan je een ander cadeautje kiezen, uiteraard. We doen in elk geval ons best om dit zo vlug mogelijk voor jou in orde te brengen. Daarom raad ik je aan om hiervoor onze abonnementendienst te contacteren via het rechtstreekse nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij dit kunnen nakijken voor jou en je een oplossing kunnen aanbieden. Mvg, ^An 

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/12/2020
, Gereageerd:

Beste Jean-Pierre, onze excuses hiervoor. Ik raad je aan om onze abonnementendienst hiervoor te contacteren zodat zij dit even kunnen nakijken voor jou. Je kan hen bellen op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag van 9u - 12u30, 13u tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/11/2020

Beste,
Ik heb mij geabboneerd bij jullie met de actie van de gratis ipad...nogmaals na meerdere mails krijg ik geen antwoord,ik heb nog altijd die ipad niet ontvangen.hoe los ik dit op?
Mvg

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/11/2020
, Gereageerd:

Beste Tine, onze oprechte excuses hiervoor! Ik heb dit even nagekeken en ik raad je aan om dringend contact op te nemen met onze abonnementendienst op het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij dit kunnen checken en oplossen voor jou. Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

16/10/2020

Mijn ziekenfonds promoot het elektrotherapie toestel Bluetens voor 'minder pijn'. (159 € niet-leden).
Mijn pijndokter gaf mij het volgende advies "Er zijn geen overtuigende bewijzen dat TENS (Transcutane Electro Neuro Stimulatie) in het algemeen zinvol is bij patiënten met lage rugpijn. Er zijn zeker individuële patiënten met een goed resultaat door het gebruik van TENS, maar onvoldoende om deze behandeling standaard aan iedereen aan te bevelen.
Het grote voordeel van TENS is uiteraard dat dit geen belangrijke bijwerkingen geeft (zeker ten opzichte van mogelijke problemen zoals slaperigheid, maaglast, enz door pijnstillers). Baat het niet, het schaadt niet.
Bij patiënten met ondragelijke pijn, die zonder succes andere therapieën (revalidatie, kinesitherapie) geprobeerd hebben en pijnstillers niet verdragen, kan TENS zeker geprobeerd worden.
Voor wat het type toestel betreft, heb ik geen ervaring met BLUETENS. Ik veronderstel dat hier de verschillen in mogelijkheden tussen verschillende merken eerder minimaal zullen zijn. ..."

Een nieuwe test voor Test Aankoop?

Meld je aan om toegang te krijgen.

23/11/2020
, Gereageerd:

Met enige vertraging willen we je alsnog bedanken voor je post. Volgens onze experten heeft je pijndokter gelijk: Een recente overzichtsstudie geeft aan dat, alhoewel er vele wetenschappelijke publicaties zijn over het effect van transcutaneous electrical nerve stimular (TENS) op (chronische) pijn, de kwaliteit van deze studies meestal zeer laag is. Daarom is het niet mogelijk om betrouwbare conclusies te trekken ivm de doeltreffendheid van TENS bij chronische pijn. 

Wij hebben in het verleden al meldingen gekregen van vergelijkbare toestellen en apps. Wat onze specialisten betreft is het duidelijk dat hier voor ons als consumentenorganisatie een taak ligt om de consument meer bewust te maken van het gebrek aan overtuigend wetenschappelijk bewijs, waardoor het toestel bij vele gebruikers zijn hoge prijs niet zal waard zijn. Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

15/10/2020

Ik probeer al meerdere keren een klachtenformulier te verzenden maar ik wordt steeds opnieuw naar het begin van het formulier gestuurd! Ik vul jet formulier in op een ipad!

Meld je aan om toegang te krijgen.

19/10/2020
, Gereageerd:

Beste Marc, dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. Er zouden verschillende oorzaken kunnen zijn, maar je doet er best aan om ons te contacteren via het nummer van de consumentendienst 02 542 32 32 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat wij dit kunnen checken voor jou. Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

10/10/2020

IK BEN LID VAN TEST-AANKOOP EN KRIJG NOOIT DE ICOONTJES OPEN .
MIJN "OUD" E-MAIL ADRES IS NOG STEEDS NIET AANGEPAST, AL JÁREN NIET !
MIJN VOORNAAM IS ÓÓK AL JÁREN NIET CORRECT.

Meld je aan om toegang te krijgen.

12/10/2020
, Gereageerd:

Beste abonnee, onze oprechte excuses hiervoor ! Je abonnement (en je abonneenummer) is inderdaad gekoppeld aan je emailadres, op basis hiervan kan onze website je herkennen en krijg je toegang (na een eerste registratie en/of aanmelding op onze site) tot alle informatie en voordelen verbonden aan je lidmaatschap. Daarom raad ik je aan om dringend onze abonnementendienst te contacteren zodat zij de nodige aanpassingen kunnen aanbrengen en je toegang krijgt tot onze site. Je kan hen bereiken op het nummer 025423200 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

11/09/2020

Ik ben abonnee van Testaankoop maar krijg geen toegang tot tests, alleen als supporter. Mijn nr is 0136471-89

Meld je aan om toegang te krijgen.

29/09/2020
, Gereageerd:

ik krijg de icoontjes ook niet open

Meld je aan om toegang te krijgen.

12/10/2020
, Gereageerd:

Hallo Cindy, misschien is je account (abonnement) niet goed gekoppeld of is er een ander probleem. Jammer genoeg kunnen we dat niet voor jou van hieruit regelen. Je neemt dus best contact op met onze abonnementendienst zodat zij al je gegevens even kunnen checken. Je kan hen bellen op het nummer 025423200. Grtjs, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/09/2020
, Gereageerd:

Hallo Marie-Noëlle, als onze site je niet herkent als abonnee kan je best even contact opnemen met mijn collega's van de abonnementendienst zodat zij dit voor jou in orde kunnen brengen. Je kan hen bellen op het nummer 02-542.32.00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Mvg, ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

02/09/2020

Hoe kan ik als lid genieten van de kortingen? Moet daar een bon of zo vr afgedrukt worden of iets anders ?

Meld je aan om toegang te krijgen.

22/09/2020
, Gereageerd:

Beste Cindy, op elke fiche wordt vermeld wat je moet doen om ervan te genieten : ofwel word je naar een webshop geleid, ofwel krijg je een mail toegestuurd waarbij je de voucher op smartphone of uitgeprint kan laten zien op de plek waar je korting wenst. Soms kan je tickets onmiddellijk aankopen met korting via het platform en soms moet je een bewijsje afdrukken dat je lid bent van de Members Club.

Soms kan het zijn dat je ergens op klikt en er niets gebeurt, het zou dan kunnen gaan ofwel om een tijdelijke aanbieding (die we dan nog van de site moeten afhalen) ofwel om een tijdelijke uitputting van de voorraad. In het laatste geval raden we je aan om wat later de site nog eens te raadplegen want we doen ons best om dit zo snel mogelijk aan te vullen. ^An

Meld je aan om toegang te krijgen.

28/09/2020
, Gereageerd:

als ik erop klik, gebeurt er niets. op geen enkele. het kan toch niet dat ze allemaal uitgeput zijn? mvg stefanie

Meld je aan om toegang te krijgen.

12/10/2020
, Gereageerd:

Beste Stefanie, dat zou inderdaad wel bijzonder snel zijn dat die voorraad uitgeput geraakt is voor verschillende aanbiedingen. Misschien is er toch ergens een kink in de kabel, dat kan ik jammer genoeg van hieruit niet vaststellen, daarom raad ik je aan om toch even met ons contact op te nemen zodat wij dit voor jou kunnen controleren via het nummer 025423200 (aoonnementendienst, elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). ^An

Community

Test, beoordeel, deel

test

Gerelateerde discussies