Info

Ledenvoordelen

20 december 2019
Ledenvoordeel

Als lid van Test Aankoop kun je gebruik maken van enkele voordelen die we in alle onafhankelijkheid voor jou onderhandeld hebben. Zo verzekeren we een vlotte toegang tot de diensten en producten die wij aanbevelen, met aandacht voor kwaliteit, correcte verkoopvoorwaarden en een voordelige prijs. Ontdek welke bedrijven je extra gunstige voorwaarden en tarieven bieden.

Members Club

Alleen maar voordelen. Exclusief voor jou.

Als lid van Test Aankoop ben je van harte welkom in de Club!

Wat is de Members Club ? Het is een online platform exclusief voor leden van Test Aankoop om hen nog beter te belonen voor hun trouwe lidmaatschap. 

 

 

Gevarieerd aanbod van kortingen bij verschillende partners

Onze klanten krijgen, als lid van de Members Club, kortingen tot 35 % op interessante producten of diensten. Deze voordelen worden aangeboden door bedrijven en organisaties uit diverse sectoren waarmee Test Aankoop ten voordele van de Members Club een partnership is aangegaan. En we streven ernaar deze voordelen continu uit te breiden.

Ontdek alvast enkele voordelen:

Uitstapjes en vrij tijd

Uitstapjes en eendagtrips voor het hele gezin.

 bol.com KINEPOLIS 
 SEA LIFE BLANKENBERGE SMARTPHOTO 
 WONDERBOX ZOO Antwerpen 
 ZOO Planckendael  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Sport en gezondheid

Van joggingoutfits tot en met brillen en lenzen.

 bol.com DECATHLON BELGIUM 
 Foot Locker INFRALIGNE 
 VITAPHARMA.BE  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Huis

Van interieurartikelen tot en met dakisolatie.

 bol.com COLLISHOP 
 GAMMA Belgium IKEA 

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Shopping

Leuke cadeaus om weg te geven of zelf te houden.

 bol.com DREAMBABY 
 DREAMLAND FRANCK PROVOST 
 LEGO LES BELGES 
 SAMSONITE SPARTOO 
 ZALANDO  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Mobiliteit

Veilig onderweg.

 Ahooga Bike DOTT 
 FLIXBUS MIDAS 
 PNEUS ONLINE BELGIQUE  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Gastronomie

Heerlijk tafelen.

 GRANDS VINS - KLASSEWIJNEN HELLOFRESH 
 NOGLUTENSHOP Our Daily Bottle 
 THE JAVA COFFEE COMPANY  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

 

Je trouw wordt beloond

Als je langer dan 12 maanden lid van Test Aankoop bent, krijg je nog een hoop extra voordelen.

Profiteer van de Members Club voordelen

Ben je lid en wil je profiteren van deze voordelen? Meld je aan om toegang te krijgen tot de catalogus van de Members Club.

MELD JE AAN

Nog geen lid?

Word lid

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

55 reacties

User name Moderator
20/02/2020
Albine Asselman | Moderator

De Members Club is enkel bestemd voor Test Aankoop leden. Om van je voordelen te genieten, log in met je persoonlijk ledenaccount ( het mannetje rechts boven op je scherm) en klik op de tab Members Club.

User name
22/04/2020
ESTHER DEMARTEAU , Gereageerd:

En hoe verkrijg ik dan de korting? Ik zie nergens een link

User name Moderator
24/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Het hangt af van voordeel tot voordeel.  Elk voordeel heeft namelijk een fiche die uitlegt hoe je het  kan verzilveren : soms word je doorgestuurd naar een webshop, of je krijgt een mail toegestuurd waarbij je de voucher kan uitprinten of downloaden op je smartphone en kan tonen op de plek waar ie geldig is; soms kan je onmiddellijk tickets aankopen. In welk voordeel ben je geïnteresseerd ?

User name
27/04/2020
ESTHER DEMARTEAU , Gereageerd:

IK was op zoek naar acties van decathlon, bol.com enz.

User name Moderator
30/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Ik stuur je graag de link ernaar toe door : https://bit.ly/3bRyFd1 .Nu kan je alvast een kijkje nemen ! 

User name
19/05/2020
ANDREA MATHIJS , Gereageerd:

Hallo, ik ben ingelogd als testaankoop lid maar toch krijg ik ook nergens een link naar de websites te zien voor de membersclub? Ik zie enkel voorbeelden van bijvoorbeeld zalando en bol.com,... en daaronder een knop met lid worden. Maar ik ben dus al ingelogd.. waar kan ik die linken vinden? Alvast bedankt.

User name
24/02/2020
WILLY DAVERAET

Na het downloaden van de voucher voor de Lunch Garden, blijkt dat daarop vermeld staat "geldig tot 31/12/2018". In de voorwaarden staat nochtans vermeld tot 31/12/2020. Wat is nu correct ???

User name Moderator
09/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Het betrof hier een klein foutje bij de integratie van de kortingsvoucher. Deze is ondertussen ook alweer hersteld. De juiste voucher is inmiddels al geïntegreerd en er kan weer gebruik van gemaakt worden. ^An

User name
26/02/2020
PAUL ROBBERECHTS

Ik kan niet aan de voordelen van HUBO geraken?

User name Moderator
06/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Soms kan het zijn dat bepaalde aanbiedingen niet meer te zien zijn, dat is normaal want sommigen zijn enkel tijdelijk beschikbaar of uitgeput. Als de promotie niet meer te vinden is, dan is de aanbieding niet meer geldig.  ^An

User name
09/04/2020
PAUL ROBBERECHTS , Gereageerd:

In de folder staat een korting van 15 %. Ik deed daar een aankoop van 150,00€. Bij het tonen van de voucher was men van niets op de hoogte en heb ik dus de korting niet gehad.
Graag iets meer opvolging van jullie kant zodat zulke voorvallen kunnen vermeden worden.

User name Moderator
09/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Jammer om te horen dat dit gebeurd is! Uiteraard doen we ons uiterste best om hier zo kort mogelijk op de bal de spelen, onze excuses voor die gevallen waar dit niet gelukt is! ^An 

User name
27/02/2020
DANIELE LIPPENS

Beste heer, mevrouw. Wanneer ik in de members catalogus doorklik om een dagticket volwassene voor Zoo Antwerpen te bestellen en daar de link aanklik zou ik voor een dagticket 23,80 EUR betalen daar waar een ticket op de website van Zoo Antwerpen EUR 21,50 kost. Een ticket kost dus meer via de members club en van de korting van 14 % is geen spoor? Begrijp ik dat nu goed? Met vriendelijke groet, Danièle

User name Moderator
09/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

We hebben hiervoor onze partner gecontacteerd maar het is ons niet geheel duidelijk waar je deze bedragen hebt gevonden. Zojuist hebben we een kijkje genomen op beide websites en de tickets zijn via de Members Club goedkoper te bestellen. Het kortingspercentage uit zich verder beter bij het aankopen van een jaarabonnement bij de Zoo (zie prijzen inschrijvingsformulier Members Club). ^An

User name
02/03/2020
RAF OSAER

Het staat niet in het boekje van de Members Blub dat de korting enkel voor online aankoop is. de aankoop is dan ook niet simpel . Kies maar eens een kraan als je het voorbeeld niet kan zien. Daarbij komen ook verzendingskosten zodat er van de korting niet veel meer overblijft. Technisch ware het veel beter en eenvoudiger van de korting te krijgen in de winkel.

User name Moderator
07/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Wij hebben een partnership met Obiz om voor TA leden de beste commerciële voordelen te onderhandelen bij belangrijke merken. Dit hebben we gedaan om onze trouwe leden te belonen. Zo kan elke abonnee toegang krijgen tot essential (minder dan 1 jaar lid) of premium (langer dan 1 jaar lid) voordelen en genieten van interessante kortingen. Elk voordeel heeft een fiche die uitlegt hoe je het voordeel kan verzilveren : soms word je doorgestuurd naar een webshop, of je krijgt een mail toegestuurd waarbij je de voucher kan uitprinten of downloaden op je smartphone en kan tonen op de plek waar ie geldig is; soms kan je onmiddellijk tickets aankopen, ... Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit niet voor verbetering vatbaar is. ^An

User name
01/04/2020
SERGE VANDEPLASSCHE

Het is mij opgevallen dat, niettegenstaande we in een digitaal tijdperk leven, de telefoon nog heel belangrijk is. Ik kreeg voortdurend een bericht van Contentia dat ik nog een bedrag van 68€ moest betalen. Wat niet correct was. Toen ik meerdere pogingen ondernam om via emails de situatie op te lossen, kreeg ik steeds een automatisch bericht terug met steeds hetzelfde bericht dat ik nog 68 moest betalen.
Een telefoontje naar ginder heeft uiteindelijk de oplossing gebracht. Met andere woorden: de emails worden niet gelezen.
Zijn er nog mensen met een dergelijke ervaring?

User name
02/04/2020
ALBERT CREEMERS , Gereageerd:

spammails genoeg, indien ik inging op elke betaling die zogezegd moest gedaan worden was ik nu arm. uitschrijven gaat niet, elke keer verwijderen maar dat geraak je zo beu.

User name
01/04/2020
SERGE VANDEPLASSCHE

Het is mij opgevallen dat, niettegenstaande we in een digitaal tijdperk leven, de telefoon nog heel belangrijk is. Ik kreeg voortdurend een bericht van Contentia dat ik nog een bedrag van 68€ moest betalen. Wat niet correct was. Toen ik meerdere pogingen ondernam om via emails de situatie op te lossen, kreeg ik steeds een automatisch bericht terug met steeds hetzelfde bericht dat ik nog 68 moest betalen.
Een telefoontje naar ginder heeft uiteindelijk de oplossing gebracht. Met andere woorden: de emails worden niet gelezen.
Zijn er nog mensen met een dergelijke ervaring?

User name
02/04/2020
PATRICK MORY

Bij Lego korting van 03/03/2020 tot en met 31/03/2020 ? we zijn één april al voorbij ,niets beters te doen,

User name Moderator
06/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Sommige aanbiedingen kunnen al verlopen zijn maar moeten nog weggehaald worden van onze eigen website, waarvoor onze excuses. ^An

User name
02/04/2020
CARMEN VANDENBOGAERDE

Beste, ik ben reisagent en ben ook lid van Test Aankoop. Zonet heb ik vernomen dat alle klanten die een reis boekten en niet kunnen vertrekken wegens het corona, de kans krijgen om hun reissom terug te eisen na 12 mnd. Nu ontvangen ze een voucher ter waarde van hun reis, en die voucher is een jaar geldig.
Ze kunnen dus herboeken binnen het jaar, en wij en de TO blijven hun winsten behouden!!!

U stort de ganse reiswereld in een drama! Het is nu al moeilijk om onze klanten te informeren over hoe het verder moet, en u maakt het ons nog wat moeilijker.

Dit is een probleem voor alle reisagenten!!! En dit probleem is er door uw toedoen!!!

Kan u mij eens uitleggen hoe de klant zal reageren als hij zijn reissom niet totaal zal terugkrijgen? Want, wij moeten toch onze commisie behouden, OF NIET??? Reisagenten steken al hun energie in het verkopen van de reis, en ze helpen de klant met hart en ziel om zijn vakantie goed te laten verlopen! Ik ben nu 48 jaar zelfstandige reisagent en denk dat u niet goed beseft wat u nu teweeg brengt. Wat een administratieve rompslomp wordt dit niet voor ons en alle touroperators???

Hierbij kan ik u ook laten weten dat u volgende week een aangetekende zending zal ontvangen met mijn opzeg als lid.
Ik ben een ontgoochelde en kwade reisagent!

Met niet de allerbeste groeten,
Carmen Vandenbogaerde

User name
04/04/2020
ANDREA SINGIER , Gereageerd:

Test aankoop heeft 100% gelijk . Wij als reizigers hebben recht op de volledige terugbetaling van de reissom. Bij jou , Carmen, telt enkel je commissie (schaam je !!) . Je denkt niet eens aan je klanten , enkel aan je eigen inkomen .Heb je misschien al eens nagedacht wat het bij de reiziger , de persoon waar jij al vele (schrijf je zelf) jaren je geld aan verdient , teweeg brengt .De reiziger is al bovenop de reis o.a. ook de opgenomen vakantiedagen kwijt ,dat is al ruim voldoende een groot verlies ; dat hij erbovenop nog eens zijn reissom zou moet toedragen omdat jij je commissie wil opstrijken en hiervoor helemaal niets geleverd hebt .Hij heeft geen reis ontvangen ,en wil wat normaal is gewoon zijn geld terug; de reiziger heeft hier ook geen fout aan .De voucher is hier niet aanvaardbaar daar het is niet aan de reisagent is om te beslissen wat de reiziger binnen het jaar doet en of dit nog in zijn situatie past ; maar ja daar denk jij dan niet aan . Een al vele jaren heel tevreden lid van Test Aankoop.

User name
03/04/2020
GILBERT PIETERS

En hoe wordt je lid van die TA members club of is dat automatisch als je lid bent van Testaankoop?
En hoe maak je je kenbaar bij vb. Bol.com?
Ik vind daar geen mogelijkheid toe op hun website.
is nogal een onduidelijk initiatief van Testaankoop, lijkt mij

User name Moderator
06/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Als abonnee ben je automatisch lid van de Members Club. Als je minder dan 1 jaar lid bent geniet je al van talrijke voordelen, en vanaf 1 jaar kan je gebruik maken van de premium voordelen. Als je registratie van je account in orde is op onze website en je login dus in orde, kan je via de Members Club rechts bovenaan op onze startpagina de verschillende aanbiedingen overlopen en aanklikken als je geïnteresseerd bent. De meeste voordelen wijzen zichzelf uit en er staat op elke fiche te lezen wat je moet doen om ervan te genieten : ofwel word je naar een webshop geleid, ofwel krijg je een mail toegestuurd waarbij je de voucher op smartphone of uitgeprint kan laten zien op de plek waar je korting wenst. Soms kan je tickets onmiddellijk aankopen met korting via het platform en soms moet je een bewijsje afdrukken dat je lid bent van de Members Club. ^An

User name
03/04/2020
FREDDY VANTHOURNHOUT

Hoe werkt de members club eigenlijk
Hoe kan ik van de aanbiedingen profiteren

User name
04/04/2020
FIORELLA IAIONE

Beste
Zalando staat vermeld bij de shopping, maar nergens zie ik een kortingscode of link om van een korting te genieten. Die staat er ook niet tussen als ik door de shopping list ga in mijn Ledenvoordelen. Hoe komt dit?

User name Moderator
07/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Sommige aanbiedingen zijn maar tijdelijk geldig en dat is dit normaal. We moeten dan de aanbieding nog weghalen van onze site. Het zou ook kunnen dat de stock tijdelijk uitgeput is wegens een grote vraag, maar dan wil dit niet zeggen dat die niet meer kan aangevuld worden. Je kan dus best nog eens een kijkje nemen achteraf! ^An

User name
06/04/2020
THIERRY DUMONT

ik geraak niet op members club. Telkens melding : uw sessie is verlopen. Blijft zo ook na eerdere keren uit te loggen en opnieuw in te loggen ???

User name Moderator
06/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Je zal je hiervoor eerst moeten registreren. Registreren als abonnee doe je éénmalig. Je maakt hierbij een gebruikersnaam aan (je e-mailadres), en een wachtwoord zodat je toegang kunt krijgen tot de rubrieken die voorbehouden zijn voor abonnees, en dus ook tot de voordelen van de Members Club. Voor meer info kan je terecht op de contactpagina van abonnementendienst op onze website. https://www.test-aankoop.be/contact/contacteer-ons/advies-abonnementen-bestellingen . ^An

User name
15/04/2020
IVO PAUWELS , Gereageerd:

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem, nochtans ben ik al een tijdje klant bij test-aankoop.

Heb dit met verschillende browsers geprobeerd maar zonder succes.

Mvg,

User name Moderator
15/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Je gaat daarvoor naar www.test-aankoop.be. Klik op "teken mannetje " en klik op ‘REGISTREER’ -> je komt automatisch op de registratiepagina terecht, waar de nodige instructies staan voor het verdere verloop van de registratie.

Eerste veld = uw voornaam

Tweede veld = Uw Familienaam

Derde veld = uw login /e-mailadres

Vierde veld = wachtwoord (naar keuze tussen de 4 en 10 karakters)

Vijfde veld = telefoonnummer

Vink de algemene voorwaarden en de privacybepalingen aan voor akkoord.

klik op verzenden

Zodra dit is uitgevoerd, ontvangt je een bevestigingsmail (vergeet deze niet te bevestigen met je abonneenummer ) met daarin een link die u opnieuw naar onze site brengt.

Je hebt nu toegang als abonnee.

 

Mocht het niet lukken, aarzel dan niet om ons te contacteren op het nummer : 02/5423200.  We helpen je graag verder. ^An

User name
08/05/2020
PATRICK LAGROU , Gereageerd:

is bij mij ook het zelfde probleem, "registreer " staat bij mij hier niet tussen, gebeld naar het desbetreffend nummer, na meer dan een uur, en meerdere telefonistes(n) verder en verwijdering van alle geschiedenis (brouwse en cookies) op pc nog steeds het zelfde probleem, graag oplossing

User name
12/04/2020
Dimitri Tognon

hoe kan je de memberclub kortingen raadplegen? ik zie de kortingen niet staan.

User name
13/04/2020
PATRIC

Vandaag ingeschreven als memberclub, geldigheid tot 12/06/2020 maar wij zijn de 13/06/2020.

Wat een kolder.

User name
13/04/2020
PATRIC

Vandaag lid van Member club op 13/04/2020 maar............Geldigheid tot 13/04/2020!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

User name Moderator
24/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Soms kan er inderdaad een foutje optreden bij de integratie van de kortingsvoucher.  Dit kan wel hersteld worden en dan kan je er opnieuw gebruik van maken. Kan je me laten weten om welk voordeel het precies gaat ?  ^An

User name
15/04/2020
BERNARD FLAHOU

Hoe kan ik de eventuele korting bij Maison du Monde opvragen. Als ik erop klik gebeurt er niets.

User name
15/04/2020
BERNARD FLAHOU

Ik zou graag de voordelen van Maison du Monde weten aub. Als ik erop klik gebeurt niets.

Bedankt Bernard

User name Moderator
30/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Soms kan het inderdaad zijn dat de voorraad uitgeput is en als je dan klikt gebeurt er niks, maar we doen in elk geval ons best om de stock zo snel als mogelijk opnieuw aan te vullen. Ik raad je dus aan om toch steeds te gaan kijken of het voordeel ondertussen weer beschikbaar is. Mocht dit niet het geval zijn dan wil dit jammer genoeg zeggen dat het om een tijdelijke aanbieding ging. 

User name
22/04/2020
CHRISTOF WILLEMS

Ben nog maar net lid en de 2Euro is de 15de niet van mijn rekening gedebiteerd kunnen worden.Dit is wel mogelijk nu dus de opdracht mag nu opnieuw aangevraagd worden aan mijn bank. Hoe kan ik dan mijn welkomstcadeau kiezen?

User name Moderator
24/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Hiervoor kan je best onze abonnementendienst contacteren via het rechtsteekse nummer 02/542.32.00, mijn collega's brengen dit graag voor jou in orde! ^An

User name
22/04/2020
ESTHER DEMARTEAU

Hoe werkt de Members club? Kan op geen enkele link klikken.

User name
22/04/2020
ESTHER DEMARTEAU

Hoe werkt de Members club? Kan op geen enkele link klikken.

User name
22/04/2020
Ann Crols

Hallo,
ik ben ingelogd en heb op de tab Members Club geklikt.
Per categorie kan ik de verschillende handelszaken zien, maar nergens op klikken. Hoe werkt dit juist?

User name Moderator
24/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Op elke fiche wordt vermeld wat je moet doen om ervan te genieten : ofwel word je naar een webshop geleid, ofwel krijg je een mail toegestuurd waarbij je de voucher op smartphone of uitgeprint kan laten zien op de plek waar je korting wenst. Soms kan je tickets onmiddellijk aankopen met korting via het platform en soms moet je een bewijsje afdrukken dat je lid bent van de Members Club.

Soms kan het zijn dat je ergens op klikt en er niets gebeurt, het zou dan kunnen gaan ofwel om een tijdelijke aanbieding (die we dan nog van de site moeten afhalen) ofwel om een tijdelijke uitputting van de voorraad. In het laatste geval raden we je aan om wat later de site nog eens te raadplegen want we doen ons best om dit zo snel mogelijk aan te vullen. ^An

User name
24/04/2020
CORINNE VERHELST

waarneer krijgen ik mij welkom geschenk
nog steed niet ontvang
maar ze hebben wel als afgetroken op mij rekening
graag uw antw

User name Moderator
24/04/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Beste Corinne, eenmaal wij de betaling ontvangen hebben moet je rekenen op ongeveer 2 weken, maar in tijden van coronacrisis merken wij dat de wachttijd kan oplopen tot 3 weken. Als je cadeautje toch nog langer op zich laat wachten kan je dit best signaleren aan onze abonnementendienst zodat zij het nodige voor jou kunnen doen! Je kan hen bereiken op het nummer 02/542.32.00 . ^An

User name
30/04/2020
ANNE PINCKAERS-SCARPONE

Wat als ik wil overgaan tot de aankoop van een Samsung TV (10% korting bij hun als lid van Test Aankoop), maar dat ik dan word doorverwezen voor de aankoop naar Vanden Borre waar ik maar een korting van 4% krijg via Members Club? Het ideale zou natuurlijk zijn dat ik besteld via Samsung (-10%) en deze afhaal en afreken bij Vanden Borre (-4%) maar dit is waarschijnlijk teveel van het goede gevraagd.

User name Moderator
02/06/2020
An | Moderator , Gereageerd:

De kortingscode is uitsluitend geldig op bestellingen die bij de webwinkel van Samsung geplaatst kunnen worden.

Het kan mogelijk zijn dat enkele artikelen niet voorradig of te bestellen zijn via hun eigen website. 

In dit geval word je doorverwezen naar een wederverkoper zoals Vanden Borre, waar de producten wel beschikbaar zijn. 

Je kan dan jammer genoeg geen gebruik maken van de 10% korting van onze partner Samsung, maar uiteraard kan je wel kiezen voor de korting bij Vanden Borre van -4%.

User name
01/06/2020
CHRISTA LYSSENS

Krijg ik altijd korting bij gamma?

User name Moderator
02/06/2020
An | Moderator , Gereageerd:

Vele aanbiedingen zijn beperkt geldig in de tijd, elke fiche geeft aan hoe je van de voordelen kan genieten, maar als het voordeel niet meer in aanbieding is omdat de stock uitgeput is, raad ik je aan om even later toch na te gaan om te zien of die voorraad ondertussen niet werd aangevuld. Als het voordeel niet meer terug te vinden is, betekent dit jammer genoeg dat het inderdaad om een tijdelijke aanbieding ging. 

User name
11/06/2020
URBAIN VAN ROOST

in mijn nadeel werd er 75,51 € afgehouden van mijn rekening door Renault privé lease en ik melde dat aan TEST-AANKOOP maar blijkbaar vinden ze dat normaal om dat Renault van bank verander en van datum ik betaalde op 23 ste van de maand en zij wilde de afhouding op de éérste dag van de maand , ik vind dat contract breuk en moet daar voor 75,51 € betalen zo kunnen nog duizend keren veranderen van bank en ik maar betalen en mooiste van al TEST-AANKOOP vind dat GOED

User name
12/06/2020
Redouan Guedoura

Kan ik als supporter hier gebruik van deze diensten gebruik maken?

User name
26/06/2020
JEAN PIERRE DE BEUKELEER

Haĺlo
Hoe moet ik mijn abonnement opzeggen?
Thx
Mvg