Info

Ledenvoordelen

20 december 2019
Ledenvoordeel

Als lid van Test Aankoop kun je gebruik maken van enkele voordelen die we in alle onafhankelijkheid voor jou onderhandeld hebben. Zo verzekeren we een vlotte toegang tot de diensten en producten die wij aanbevelen, met aandacht voor kwaliteit, correcte verkoopvoorwaarden en een voordelige prijs. Ontdek welke bedrijven je extra gunstige voorwaarden en tarieven bieden.

Members Club

Alleen maar voordelen. Exclusief voor jou.

Als lid van Test Aankoop ben je van harte welkom in de Club!

Wat is de Members Club ? Het is een online platform exclusief voor leden van Test Aankoop om hen nog beter te belonen voor hun trouwe lidmaatschap. 

 

 

Gevarieerd aanbod van kortingen bij verschillende partners

Onze klanten krijgen, als lid van de Members Club, kortingen tot 35 % op interessante producten of diensten. Deze voordelen worden aangeboden door bedrijven en organisaties uit diverse sectoren waarmee Test Aankoop ten voordele van de Members Club een partnership is aangegaan. En we streven ernaar deze voordelen continu uit te breiden.

Ontdek alvast enkele voordelen:

Uitstapjes en vrij tijd

Uitstapjes en eendagtrips voor het hele gezin.

 bol.com KINEPOLIS 
 MINI-EUROPE PHANTASIALAND 
 SEA LIFE BLANKENBERGE SMARTPHOTO 
 WONDERBOX ZOO Antwerpen 
 ZOO Planckendael  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Sport en gezondheid

Van joggingoutfits tot en met brillen en lenzen.

 bol.com DECATHLON BELGIUM 
 Foot Locker INFRALIGNE 
 VITAPHARMA.BE  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Huis

Van interieurartikelen tot en met dakisolatie.

 bol.com COLLISHOP 
 GAMMA Belgium IKEA 
 PHILIPS  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Shopping

Leuke cadeaus om weg te geven of zelf te houden.

 bol.com DREAMBABY 
 DREAMLAND FRANCK PROVOST 
 GALERIA INNO LEGO 
 LES BELGES SAMSONITE 
 SPARTOO ZALANDO 

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Mobiliteit

Veilig onderweg.

 Ahooga Bike DOTT 
 FLIXBUS MIDAS 
 PNEUS ONLINE BELGIQUE  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

Gastronomie

Heerlijk tafelen.

 GRANDS VINS - KLASSEWIJNEN HELLOFRESH 
 NOGLUTENSHOP Our Daily Bottle 
 THE JAVA COFFEE COMPANY  

Sommige van de getoonde voordelen zijn enkel toegankelijk voor leden die al langer dan 12 maanden bij Test Aankoop aangesloten zijn.

 

Je trouw wordt beloond

Als je langer dan 12 maanden lid van Test Aankoop bent, krijg je nog een hoop extra voordelen.

Profiteer van de Members Club voordelen

Ben je lid en wil je profiteren van deze voordelen? Meld je aan om toegang te krijgen tot de catalogus van de Members Club.

MELD JE AAN

Nog geen lid?

Word lid

User name

Deelnemen aan de discussie

Doe mee en geef je mening of stel je vraag. 

66 reacties

sorteer op :
U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
07/08/2020

Ik ben nog maar pas lid en wil registreren, dit blijkt niet mogelijk te zijn. Ik blijf steeds "supporter". De link om te registreren werkt klaarblijkelijk niet.
Ik weet dat ik u kan bellen, maar dan moet je echt wel geduld hebben om binnen te geraken en ik heb maar een beperkt aantal gratis belminuten.
Hoe kan ik eindelijk alles op de site bekijken?
Dank u voor een antwoord.
Rebecca Van Kerckvoorde

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
07/08/2020
, Gereageerd:

Hallo Rebecca, ik ben even gaan kijken aan de hand van je abonneenummer en heb je alvast een mailtje gestuurd ! Mocht je registratie toch niet lukken raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's van abonnementendienst via het nummer 02-542.32.00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij je kunnen verder helpen ! Mvg, ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
02/08/2020

beste ik ben al jaren lid van testaankoop. wanneer ik echter de resultaten van testen wil bekijken online moet ik mij eerst lid maken van testaankoop. Ik ben zo gezegd een support lid. hoe krijg toegang tot de testen? als abonnee heb ik hier toch toegang toe?

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
03/08/2020
, Gereageerd:

Beste Luc, dit is inderdaad niet normaal ! Ik raad je aan om ons te contacteren op het nummer 02 542 32 32 (consumentendienst) zodat we je kunnen verder helpen (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) ! Mvg, ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
26/07/2020

Ik heb mijn cadeau gekregen maar deze was na 1 keer opladen al kapot. Het betreft een smartwatch van Livoo. Wat zijn de opties nu? Ze wil niet meer opladen. Voor de rest was ik tevreden met het smartwatch. Vind dit gewoon heel jammer

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
03/08/2020
, Gereageerd:

Dag Christof, jammer dat dit gebeurd is ! Je kan dit best even telefonisch melden aan onze dienst die instaat voor de geschenken via het nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u) zodat zij het nodige voor jou kunnen doen. ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
12/07/2020

Beste, ik heb al jaren een Test-Aankoop abonnement maar ik kan sinds kort de tests niet meer raadplegen op mijn computer. Doe ik iets verkeerd ? Ik ben ingelogd met mijn normale profiel.
vriendelijke groet,

Erwin Boermans

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
03/08/2020
, Gereageerd:

Hallo Erwin, je doet zeker niets 'verkeerds' ! Om je te kunnen helpen neem je best met ons contact op via het nummer 02 542 32 32 (consumentendienst, elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). Dan bekijken we hoe je weer toegang kan hebben tot onze site ! Mvg, ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
09/07/2020

Ik ben abonnee bij jullie maar sta ook als supporter genoteerd op naam van mijn zelfstandige zaak, aangezien dit een éénmanszaak is veronderstel ik dat er 1 nr mag verwijderd worden, op die manier zal ik ook slechts 1x jullie mails ontvangen, ik zie echter niet goed hoe ik dat kan op de site

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
03/08/2020
, Gereageerd:

Hallo Christiane, je kan hiervoor best even contact opnemen met de collega's van abonnementendienst via het rechtstreekse nummer 02 542 32 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u), ze helpen je graag verder ! Mvg, ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
26/06/2020

Haĺlo
Hoe moet ik mijn abonnement opzeggen?
Thx
Mvg

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
03/08/2020
, Gereageerd:

Dag Jean-Pierre, je kan je abonnement opzeggen via het contactformulier op onze site, maar best neem je telefonisch contact op met mijn collega's van abonnementendienst die dat dadelijk voor jou in orde kunnen brengen ! Je kan hen bereiken op het rechtstreekse nummer 02 892 37 00 (elke werkdag tot 17u, vrijdag tot 16u). ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
12/06/2020

Kan ik als supporter hier gebruik van deze diensten gebruik maken?

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
11/06/2020

in mijn nadeel werd er 75,51 € afgehouden van mijn rekening door Renault privé lease en ik melde dat aan TEST-AANKOOP maar blijkbaar vinden ze dat normaal om dat Renault van bank verander en van datum ik betaalde op 23 ste van de maand en zij wilde de afhouding op de éérste dag van de maand , ik vind dat contract breuk en moet daar voor 75,51 € betalen zo kunnen nog duizend keren veranderen van bank en ik maar betalen en mooiste van al TEST-AANKOOP vind dat GOED

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
01/06/2020

Krijg ik altijd korting bij gamma?

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
02/06/2020
, Gereageerd:

Vele aanbiedingen zijn beperkt geldig in de tijd, elke fiche geeft aan hoe je van de voordelen kan genieten, maar als het voordeel niet meer in aanbieding is omdat de stock uitgeput is, raad ik je aan om even later toch na te gaan om te zien of die voorraad ondertussen niet werd aangevuld. Als het voordeel niet meer terug te vinden is, betekent dit jammer genoeg dat het inderdaad om een tijdelijke aanbieding ging. 

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
30/04/2020

Wat als ik wil overgaan tot de aankoop van een Samsung TV (10% korting bij hun als lid van Test Aankoop), maar dat ik dan word doorverwezen voor de aankoop naar Vanden Borre waar ik maar een korting van 4% krijg via Members Club? Het ideale zou natuurlijk zijn dat ik besteld via Samsung (-10%) en deze afhaal en afreken bij Vanden Borre (-4%) maar dit is waarschijnlijk teveel van het goede gevraagd.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
02/06/2020
, Gereageerd:

De kortingscode is uitsluitend geldig op bestellingen die bij de webwinkel van Samsung geplaatst kunnen worden.

Het kan mogelijk zijn dat enkele artikelen niet voorradig of te bestellen zijn via hun eigen website. 

In dit geval word je doorverwezen naar een wederverkoper zoals Vanden Borre, waar de producten wel beschikbaar zijn. 

Je kan dan jammer genoeg geen gebruik maken van de 10% korting van onze partner Samsung, maar uiteraard kan je wel kiezen voor de korting bij Vanden Borre van -4%.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
24/04/2020

waarneer krijgen ik mij welkom geschenk
nog steed niet ontvang
maar ze hebben wel als afgetroken op mij rekening
graag uw antw

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
24/04/2020
, Gereageerd:

Beste Corinne, eenmaal wij de betaling ontvangen hebben moet je rekenen op ongeveer 2 weken, maar in tijden van coronacrisis merken wij dat de wachttijd kan oplopen tot 3 weken. Als je cadeautje toch nog langer op zich laat wachten kan je dit best signaleren aan onze abonnementendienst zodat zij het nodige voor jou kunnen doen! Je kan hen bereiken op het nummer 02/542.32.00 . ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
22/04/2020

Hallo,
ik ben ingelogd en heb op de tab Members Club geklikt.
Per categorie kan ik de verschillende handelszaken zien, maar nergens op klikken. Hoe werkt dit juist?

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
24/04/2020
, Gereageerd:

Op elke fiche wordt vermeld wat je moet doen om ervan te genieten : ofwel word je naar een webshop geleid, ofwel krijg je een mail toegestuurd waarbij je de voucher op smartphone of uitgeprint kan laten zien op de plek waar je korting wenst. Soms kan je tickets onmiddellijk aankopen met korting via het platform en soms moet je een bewijsje afdrukken dat je lid bent van de Members Club.

Soms kan het zijn dat je ergens op klikt en er niets gebeurt, het zou dan kunnen gaan ofwel om een tijdelijke aanbieding (die we dan nog van de site moeten afhalen) ofwel om een tijdelijke uitputting van de voorraad. In het laatste geval raden we je aan om wat later de site nog eens te raadplegen want we doen ons best om dit zo snel mogelijk aan te vullen. ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
22/04/2020

Hoe werkt de Members club? Kan op geen enkele link klikken.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
22/04/2020

Hoe werkt de Members club? Kan op geen enkele link klikken.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
22/04/2020

Ben nog maar net lid en de 2Euro is de 15de niet van mijn rekening gedebiteerd kunnen worden.Dit is wel mogelijk nu dus de opdracht mag nu opnieuw aangevraagd worden aan mijn bank. Hoe kan ik dan mijn welkomstcadeau kiezen?

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
24/04/2020
, Gereageerd:

Hiervoor kan je best onze abonnementendienst contacteren via het rechtsteekse nummer 02/542.32.00, mijn collega's brengen dit graag voor jou in orde! ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
15/04/2020

Ik zou graag de voordelen van Maison du Monde weten aub. Als ik erop klik gebeurt niets.

Bedankt Bernard

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
30/04/2020
, Gereageerd:

Soms kan het inderdaad zijn dat de voorraad uitgeput is en als je dan klikt gebeurt er niks, maar we doen in elk geval ons best om de stock zo snel als mogelijk opnieuw aan te vullen. Ik raad je dus aan om toch steeds te gaan kijken of het voordeel ondertussen weer beschikbaar is. Mocht dit niet het geval zijn dan wil dit jammer genoeg zeggen dat het om een tijdelijke aanbieding ging. 

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
15/04/2020

Hoe kan ik de eventuele korting bij Maison du Monde opvragen. Als ik erop klik gebeurt er niets.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
13/04/2020

Vandaag lid van Member club op 13/04/2020 maar............Geldigheid tot 13/04/2020!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
24/04/2020
, Gereageerd:

Soms kan er inderdaad een foutje optreden bij de integratie van de kortingsvoucher.  Dit kan wel hersteld worden en dan kan je er opnieuw gebruik van maken. Kan je me laten weten om welk voordeel het precies gaat ?  ^An

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
13/04/2020

Vandaag ingeschreven als memberclub, geldigheid tot 12/06/2020 maar wij zijn de 13/06/2020.

Wat een kolder.

U bent niet ingelogd. Gelieve in te loggen of te
12/04/2020

hoe kan je de memberclub kortingen raadplegen? ik zie de kortingen niet staan.