• Home
  • Formulier reisproblemen

Probleem met een annulatie of verplaatsing van je reis?

Heb je geen correcte oplossing gekregen van de maatschappij in kwestie? Wij verdedigen je rechten.

Al 3186 inschrijvingen
  1. Maak een profiel aan of meld je aan
  2. Vul vervolgens het formulier in
  3. We gaan aan de slag met de inschrijvingen en houden je op de hoogte

Door de coronacrisis zijn talrijke vluchten of reizen geannuleerd. Daardoor ontvingen we van veel consumenten vragen of klachten via ons contactcenter. Als consumentenorganisatie zien wij er nauw op toe dat consumenten niet alleen de juiste informatie ontvangen van de luchtvaartmaatschappijen en reisoperatoren, maar ook dat de aangeboden alternatieve mogelijkheden correct zijn. 

Heb jij een van de volgende gevallen voor?

  • Had je of heb je een vlucht of pakketreis (bv. vlucht en hotel of vlucht en huurauto) gepland tijdens of na de corona lockdown?
  • Werd je vraag voor een terugbetaling van je geannuleerde vlucht of pakketreis door de luchtvaartmaatschappij of touroperator geweigerd?
  • Ontving je een voucher ook al wou je een terugbetaling?
  • Ontving je een voucher die niet conform is (niet overdraagbaar, niet flexibel, niet terugbetaald na 12 maanden)?
  • Biedt de maatschappij een alternatieve datum voor die niet voor je past? 
  • Nog andere problemen met vluchten of pakketreizen?

Op basis van de inschrijvingen op ons formulier zullen we de gevallen indelen in categorieën. Dit zal ons helpen om gepaste oplossingen te vinden voor elk soort probleem gerelateerd aan geannuleerde of uitgestelde vluchten of pakketreizen.

Vul ons formulier in en we houden je op de hoogte!

Heb je een ander probleem dan een vlucht of reis die is geannuleerd, verplaatst, niet terugbetaald of waarvoor je geen (geldige) voucher hebt gekregen?
Contacteer ons via ons contactformulier.