Verbindingsprobleem met Proximus: € 90 schadevergoeding na onze tussenkomst

Verbindingsprobleem met Proximus
Ons lid had een week lang geen verbinding met Proximus. Hij had nochtans een pack voor tv, internet en telefonie. Heel vervelend voor hem, hij had nergens meer toegang toe en was letterlijk van de wereld afgesloten.
Proximus proberen te contacteren om het verbindingsprobleem op te lossen
Ons lid nam vervolgens meermaals contact op met Proximus om hen het probleem uit te leggen. De klantendienst van Proximus vertelde hem uiteindelijk dat ze een herstellingsteam zouden sturen om het probleem op te lossen. Dat is helaas nooit gekomen. De buurman van onze abonnee, die ook geen verbinding meer had, was hetzelfde lot beschoren.
Tussenkomst van Testaankoop bij Proximus om het verbindingsprobleem op te lossen
Aangezien Proximus het probleem niet had opgelost en onze abonnee nog steeds afgesloten was van internet, telefoon en televisie, besloot hij een beroep te doen op onze juridische bijstand.
Testaankoop neemt contact op met Proximus en eist een vergoeding
We namen contact op met Proximus om de situatie van ons lid uit te leggen en vroegen hen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Ons lid kan niet blijven betalen voor een dienst die hij niet meer kan gebruiken. We hebben er ook op aangedrongen dat hij een compensatie krijgt voor de tijd die hij het zonder verbinding heeft moeten stellen.
“Onze abonnee is op leeftijd en moet een afspraak kunnen maken met de dokter, dus deze situatie mag niet blijven duren.”
Verbindingsprobleem opgelost bij Proximus dankzij Testaankoop
Proximus vertelde ons dat het probleem te wijten was aan een kabelbreuk. Die werd intussen hersteld door hun dienst.
Onze abonnee kreeg een compensatie dankzij de tussenkomst van Testaankoop
De klantendienst van Proximus heeft vervolgens contact opgenomen met ons lid om hem op de hoogte te brengen van deze herstelling en om zich te verontschuldigen in naam van Proximus. Voor dit ongemak hebben ze ons lid een schadevergoeding van € 91,99 toegekend, dus een korting op zijn volgende factuur ter waarde van een maandabonnement.
Ondervind je problemen met Proximus?
Heb je ook problemen met de diensten van Proximus? Heb je al contact met hen opgenomen en blijven de problemen aanslepen? Aarzel dan niet om een klacht in te dienen via onze klachtenmodule of contact op te nemen met onze juridische dienst via 02 542 34 34.
Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).