Telenet levert iPhone niet: terugbetaling en compensatie dankzij Testaankoop
.png?rev=756a8669-1f53-4bc1-9451-92308836e533&mw=480&hash=62AC60D8F6555AEEB42C92BDB7E57ADA)
Mevrouw Vandenbroeck bestelde bij Telenet een iPhone die nooit werd geleverd. Na een maand van frustratie over slechte klantenservice maakte de tussenkomst van Testaankoop het verschil. Lees hoe onze abonnee een volledige terugbetaling en compensatie kreeg voor het ongemak.
Bestelling van Telenet niet ontvangen
Onze abonnee kreeg haar bestelde iPhone 14 nooit aan
Op 25 maart 2023 bestelde mevrouw Vandenbroeck enthousiast haar toekomstige iPhone 14 bij Telenet. Drie dagen later gaf de tracking van Bpost aan dat de zending geleverd was. In werkelijkheid had ze echter niets ontvangen.
In een poging de situatie uit te klaren, nam mevrouw Vandenbroeck contact op met Bpost en vervolgens met Telenet, maar de klantendienst van Telenet bleek totaal niet behulpzaam.
Lijdensweg met de Telenet-klantendienst om een oplossing te vinden
Bijna een maand lang heeft mevrouw Vandenbroeck geworsteld met de klantendienst van Telenet in een poging het probleem op te lossen. Hun antwoorden waren echter verwarrend en tegenstrijdig, zonder hoop op een snelle oplossing.
De Telenet-medewerkers schoven verschillende hypothesen naar voren, waardoor de klant enkel verbijsterd achterbleef.
Tussenkomst van Testaankoop om het probleem met Telenet op te lossen
Onze tussenkomst was cruciaal in dit dossier. Testaankoop nam de zaak in handen en contacteerde Telenet voor tekst en uitleg, en een verklaring waarom een oplossing uitbleef.
Terugbetaling van de iPhone en compensatie dankzij Testaankoop
Dankzij Testaankoop reageerde Telenet eindelijk. Na intern onderzoek heeft het bedrijf belist om het door mevrouw Vandenbroeck betaalde bedrag volledig terug te betalen. Daarnaast werd korting op haar abonnement aangeboden ter compensatie van het geleden ongemak.
Problemen met Telenet? Neem contact op met Testaankoop
Heb je soortgelijke problemen en klachten met betrekking tot de diensten van Telenet, aarzel dan niet om een beroep te doen op Testaankoop voor hulp. Wij helpen je je rechten te doen gelden.
Dien een klacht in via onze Klachtenmodule of bel onze rechtsbijstandsdienst op 02 542 34 34. Onze advocaten zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Contacteer onze juridische experts