Een grasmaaier met een slechte accu: Testaankoop helpt

Probleem met accu van de grasmaaier
Een abonnee van Testaankoop schafte bij Gamma een gloednieuwe grasmaaier van Gardena om haar tuin te onderhouden. Maar na het tweede gebruik, merkte ze al dat de accu snel leegliep. Ze moest na een tijdje de batterijen 2 tot 3 keer opladen om haar gras volledig te kunnen maaien. Noch Gamma, noch Gardena hadden in eerste instantie oor naar haar verhaal.
Daarom vroeg ze Testaankoop om hulp en ondersteuning voor een terugbetaling van Gamma.
Testaankoop nam contact op aan Gamma voor een terugbetaling
Testaankoop stuurde een mail naar Gamma, met uitleg over de situatie en met de vraag of ons lid terugbetaald kon worden. Na een antwoord van de winkel, bracht onze abonnee haar grasmaaier terug naar de winkel voor reparatie.
Uiteindelijk besloot Gardena dat Gamma ons lid volledig terug mocht betalen, hetgeen dus ook geschiedde.
Vraag juridisch advies aan Testaankoop
In conflict met een bedrijf? Stuur dan een formele klacht met onze ondersteuning via onze Klachtenmodule.
Krijg je geen antwoord van het bedrijf of heb je vragen over je rechten, neem dan telefonisch contact op met onze Juridische Adviesdienst, van maandag tot vrijdag van 9 tot 12.30 uren van 13 tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur).