Getuigenis

Testaankoop helpt bij vervanging van defecte broodmachine

04 april 2024

04 april 2024
Onze klant contacteerde Testaankoop nadat Vanden Borre haar geen oplossing aanbood voor haar defecte broodmachine. Ontdek haar verhaal en hoe zij na onze tussenkomst een nieuwe broodmachine kreeg.

Ons abonnee kocht in oktober 2022, nadat zij zich liet helpen door onze koopgids, de broodoven Panasonic SD-B2510WXE. Deze heeft zij bij Vanden Borre in Herentals gekocht. Tot half september 2023 functioneerde de broodoven behoorlijk.

Op 29 september 2023 bracht onze klant haar machine terug bij Vanden Borre, omdat haar brood ingevallen was en niet meer rees. Ondanks reparaties bleven de problemen bestaan.
Na meerdere bezoeken bij Vanden Borre, zonder oplossing, contacteerde onze klant Testaankoop.

Testaankoop contacteert Vanden Borre voor vervanging of terugbetaling

Nadat ons abonnee bij Testaankoop aanklopte, heeft de juridische dienst via mail contact opgenomen met Vanden Borre om hen aan de wettelijke garantieregeling te doen herinneren. Op verzoek van de winkel heeft onze klant haar broodoven nog eens binnengebracht en mocht zij een nieuw toestel kiezen ter vervanging.

Juridisch advies bij Testaankoop

In conflict met een bedrijf? Neem dan contact op met Testaankoop voor juridisch advies en je consumentenrechten. Geen reactie van het bedrijf? Stuur dan een formele klacht met onze ondersteuning via onze klachtenmodule.

Krijg je geen antwoord van het bedrijf of heb je vragen over je rechten, neem dan telefonisch contact op met onze Juridische Adviesdienst, van maandag tot vrijdag van 9 tot 12.30 uren van 13 tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur).

Bel onze juridische experts

Aanbevolen voor jou

Ontvang onze nieuwsbrief en blijf steeds op de hoogte!

Registreer je