Getuigenis

Testaankoop helpt een klant voor terugbetaling van Euroflorist

07 maart 2024

07 maart 2024
Iemand in de bloemetjes willen zetten? Ook dat kan soms uit de hand lopen. Ontdek het verhaal van ons abonnee en hoe Testaankoop hem geholpen heeft om een vergoeding te krijgen.

Een abonnee bij Testaankoop wou iemand bedanken met een aan huis geleverd boeket bloemen. Hij maakte daarvoor gebruik van de diensten van het bloemenbedrijf, Euroflorist. Na het kiezen van een boeket, bestelde hij op 15 december de bloemen. Het boeket moest op 22 december bezorgd worden.

Het boeket werd echter pas daags nadien geleverd bij de ontvanger, op 23 december. Bovendien leek het geleverde boeket helemaal niet op de afbeelding die de klant op de website had besteld. Onze abonnee nam contact op met ons om een compensatie hiervoor. Hij bezorgde ons eveneens verschillende foto's als bewijs. Euroflorist antwoordde in eerste instantie met de vraag om extra foto’s vanuit verschillende hoeken door te sturen en beweerde dat de bloemen de 22ste wel degelijk aangeboden werden voor levering.

Terugbetaling dankzij Testaankoop

We maakten duidelijk aan Euroflorist dat er duidelijk dingen waren misgelopen met de levering én dat de bloemen niet overeenkwamen met de afbeelding op de website. Daardoor verkregen we dat het bloemenbedrijf € 49, 97 terugbetaalde.

Advies bij Testaankoop

In conflict met een bedrijf? Stuur dan een formele klacht met onze ondersteuning via onze Klachtenmodule.

Krijg je geen antwoord van het bedrijf of heb je vragen over je rechten, neem dan telefonisch contact op met onze Juridische Adviesdienst, van maandag tot vrijdag van 9 tot 12.30 uuren van 13 tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur).

Bel onze juridische experts

 

Aanbevolen voor jou

Ontvang onze nieuwsbrief en blijf steeds op de hoogte!

Registreer je