Compensatie Groupon

Heb je deelgenomen aan de Luierbox-actie op Groupon.be? Er is een akkoord voor compensatie van het verlies van € 300 betaald aan Luierbox!

  1. Registreer je op onze website of meld je aan
  2. Vul het formulier in en laad de twee documenten op
  3. Je ontvangt binnen de 60 dagen je compensatie

Laat je bijstaan door onze 50 advocaten

02 542 33 91

Elke werkdag van 9 tot 12.30 u. en van 13 tot 17 u. (vr tot 16 u.)

Test Aankoop en Groupon hebben een minnelijke schikking bereikt ten behoeve van de consumenten die getroffen zijn door de Pamperbox/Luierbox-zaak.

Met dit akkoord kun je een betaling ontvangen van € 200 cash en € 100 in de vorm van credits op je Groupon-account. Het maakt ook een einde aan de lopende juridische procedure.

Ga goed na of je aan de voorwaarden voldoet om in aanmerking te komen.

Wat moet ik concreet doen om in aanmerking te komen voor dit akkoord?

Bezorg ons ten laatste op 7 oktober 2018 de volgende documenten:

  • Een volledig ingevuld en ondertekend compensatiedocument voor aanvaarding van het commerciële voorstel;
  • Je bewijs van betaling van de € 300 aan Pamperbox/Luierbox (rekeninguittreksel of kopie van je overschrijving).

Je kunt de scans (of fotos)  van deze documenten toevoegen na het formulier op deze pagina te hebben ingevuld. Je moet je eerst aanmelden met je account, als je er nog geen hebt moet je eerst registreren op onze website.

Opgelet: wanneer je op het volgende scherm van ons online formulier je adresgegevens hebt ingevuld, klik dan niet op "Verzenden" voordat je de twee gescande documenten hebt toegevoegd die wij nodig hebben.

Tijdslijn Groupon – Luierbox

01 oktober 2016

Eerste melding van niet-levering

1

Ondernomen acties door ons

4

Start groepsvordering

4

Akkoord met Groupon

07 augustus 2018

Test Aankoop bereikt akkoord met Groupon in Luierbox-saga

07 oktober 2018

Deadline voor het bezorgen van alle documenten en informatie om het Groupon-voorstel te accepteren.