Wij zijn helemaal niet tevreden over 'goedkope vliegtickets' ,  aanbieder van vliegtickets.
In februari bestelden wij 3 tickets voor Vueling van Brussel naar Rome voor de eerste week van juli.
Twee weken geleden wilde ik de boarding documenten afprinten maar ik kreeg echter een foutmelding.
Bleek dat Vueling de rechtstreekse vlucht Brussel Rome heeft gecanceld.
Gelukking dat ik tijdig de tickets wou afprinten want wij kregen geen enkele melding .
Stel dat ik dit slechts enkele dagen op voorhand had gedaan mochten we in allerlaatste instantie op zoek naar lege plaatsen op een vlucht.
Ik heb naar Vueling gebeld en daar bevestigde men mij dat ze direct het geld zouden terugstorten naar 'goedkope vliegtickets'
Ik kreeg een vriendelijk mailtje van 'goedkope vliegtickets' dat men zou terugstorten na 8 a 12 weken met aftrek van dossierkosten, taks, etc.
Ik versta dit eigenlijk niet zo goed. Wij kopen een dienst , die eigenlijk niet meer bestaat en moeten er nog voor betalen en op ons geld wachten.
'goedkope vliegtickets ' is een dochteronderneming van Carlson Wagon Lit. Dus ook niet de eerste de beste.
Voor ons is dit eeny dikke buis voor deze firma.

mvg
Bernard D