Waarom klagen met Testaankoop?



Hoe werkt het?
-
Bel onze advocaten voor onmiddellijk telefonisch contact
-
Word lid voor slechts € 2 voor de eerste 2 maanden, indien je dat nog niet bent
-
Op basis van jouw dossier wordt de juiste advocaat aangewezen
Veelgestelde vragen
Heb je vragen over deze dienst van Testaankoop? Dan vind je hier wellicht het antwoord terug.
Waarom heeft Testaankoop advocaten in dienst?
Wij hebben advocaten in dienst om consumenten te beschermen en te ondersteunen bij juridische kwesties. De advocaten helpen bij het geven van juridisch advies, het bijstaan van consumenten in geschillen tegen bedrijven of instellingen die de rechten van consumenten schenden.
Hoeveel kost het mij?
Een abonnement kost € 2 voor de eerste 2 maanden, daarna geniet je van 50% op de rest van je eerste jaar lidmaatschap, dus betaal je minstens € 10.75 per maand (voor de digitale versie. De papieren versie, waar je magazines aan huis geleverd krijgt, kost je € 11.98). Na het eerste jaar kom je op de normale prijs van minstens € 21.50 per maand (voor papieren versie €23.95). Naast dit abonnement zijn er geen andere kosten om te genieten van juridische advies
Kan ik mijn abonnement op elk moment opzeggen?
Ja, je kan je abonnement op elk moment opzeggen. Je kan dan helaas geen gebruik meer maken van onze dienst met advocaten en alle dossiers die op dat moment zouden lopen.
Wat als ik niet tevreden ben over het advies die ik krijg?
We stellen feedback ten zeerste op prijs. Je kan je opmerking indienen via de klachtenbox.
Trekt Testaankoop naar de rechtbank voor mij?
Neen. Testaankoop focust zich op juridisch advies en minnelijke tussenkomst bij bedrijven. Wel zal Testaankoop alle raad geven die ze kunnen zodat jij jouw weg kunt vinden in het legale landschap van België.
Enkel bij heel specifieke zaken kan Testaankoop beslissen in het kader van een groepsvordering de juridische kwestie voor de rechtbank te trekken en voor de consument op te treden onder voorwaarden.