Stofzuigers

ER IS GEEN VERBINDING MET DE APP

Heb je een robotstofzuiger, dan moet je hem volgens de instructies van de fabrikant verbinden met de wifi of je smartphone verbinden met het netwerk van de stofzuiger. Heb je geen verbinding? Dan kan dit aan jouw thuisnetwerk liggen of aan de elektronica.
VOORDAT JE BEGINT

VALT MIJN TOESTEL NOG ONDER GARANTIE?

Het klinkt misschien vreemd, maar veel mensen vergeten dit te controleren. De vraag of de garantie nog geldt, is nochtans de eerste die je je moet stellen wanneer een toestel kapotgaat. Als je toestel jonger is dan twee jaar, dan geldt de wettelijke garantie nog en kun je het dus gratis laten repareren of vervangen door de verkoper.

ALLE INFORMATIE OVER GARANTIE
Verschillende oplossingen mogelijk

OPLOSSING: CONTROLEER HET NETWERK

robotstofzuiger verbinden met netwerkHeb je een robotstofzuiger, dan moet je hem volgens de instructies van de fabrikant verbinden met de wifi of je smartphone verbinden met het netwerk van de stofzuiger. Check of je de stappen juist hebt gevolgd.

  • Heb je de juiste app gedownload?
  • Zijn de smartphone en de robot op hetzelfde wifinetwerk én -frequentie aangesloten?
  • Controleer met welke wififrequenties de robot verbinding kan maken en of er wifibereik is tot bij het laadstation van de robot.
  • Schakel de robotstofzuiger eventueel uit en weer aan na vijf minuten. Als ook dat niet helpt, moet je aan de provider vragen of de firewall of iets anders de verbinding blokkeert. 

OPLOSSING: LAAT DE ELEKTRONICA VAN JE STOFZUIGER HERSTELLEN

Lukt het helemaal niet om een verbinding met de robotstofzuiger te maken? Misschien is er een defect in de elektronica. Schakel hiervoor een hersteller in. 

 

Is je probleem niet opgelost?

Misschien moet je dan toch een reparateur contacteren.