HR & General Services

Team Coordinator Facilities

Missie:

Jij bent de verantwoordelijke voor de coördinatie en operationele opvolging van de dienst Facilities. Je doel is om een zo snel en efficiënt mogelijke oplossing te bieden aan je verschillende interne klanten. Hiervoor stuur je een team van 7 personen aan. Rapporteren doe je aan de Local Manager HR & General Services.



Verantwoordelijkheden:

 

Operationeel beheer

  • Volgende zaken vallen onder jouw verantwoordelijkheid: technisch onderhoud, catering, recepties, onderhoud en schoonmaken van de lokalen...
  • Je ziet erop toe dat contractors hun werk goed uitvoeren (prestaties, kwaliteit, respecteren van SLA’s en deze aanpassen indien nodig)
  • Je behandelt en onderhandelt de verschillende overeenkomsten met externe dienstverleners
  • Je plant geregeld meetings in met leveranciers om eventuele problemen te melden en op te lossen
  • Je  ondersteunt je collega’s in de verschillende milieu-acties die Test Aankoop onderneemt en ook hoog in het vaandel draagt
  • Je organiseert en ondersteunt de verschillende interne verhuizingen
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de opvolging van alle informatie behorend tot de Facilities afdeling (lijst met gegevens van leveranciers, werkplaats per verdiep, electronica...)
  • Jij bent het aanspreekpunt voor de verschillende departementen voor alles wat betreft Facilities activiteiten
  • Je neemt deel aan de vergaderingen van het CPBW (Comité voor Preventie en Bescherming op het Werk) en past ook de acties toe die uit deze vergadering voortkomen
  • Je beheert en superviseert de budgetten die toegewezen zijn aan de dienst Facilities

 

Team beheer

  • Je behartigt de planning en taken van de personen in je team
  • Je geeft feedback aan je medewerkers en coacht hen tijdens individuele gesprekken of bijeenkomsten met het team
  • Je creëert een positieve sfeer waarbinnen elkeen aandacht heeft voor de ander
  • Jij bepaalt de noden aan opleiding en volgt deze op om zo de goede ontwikkeling van je medewerkers te garanderen

 

 

Uw profiel :

 

  • Je beschikt over een bachelor ‘Facility Management’ of een relevante ervaring van minimaal 3 tot 5 jaar als Facilities coordinator/leader
  • Je kan een ervaring voorleggen met en hebt de nodige skills binnen people management en het aansturen van een team
  • Je hebt een bepaalde affiniteit met technische aspecten
  • Een goede algemene communicatie is onontbeerlijk
  • Je voelt je comfortabel bij het negotiëren met leveranciers en onderaannemers
  • Je bent contructief, dynamisch, oplossings- en resultaatgericht om op een zo goed mogelijke manier aan de wensen van de interne klant te kunnen voldoen
  • Je bent, bij voorkeur, in het bezit van een BA4 diploma (veiligheid)
  • Een eerste eravring binnen het CPBW (Comité voor Preventie en Bescherming op het Werk) is een sterke meerwaarde
  • Je beschikt over een uitstekende kennis van het Frans en Nederlands in combinatie met een operationele kennis van het Engels

Soliciteer

job@testaankoop.be