Customer Care

Financieel Adviseur

Binnen ons Contact Center geef je consumenten advies bij vragen over financiën.

Je verantwoordelijkheden

Als lid van het Contact Center team voor Consumentenadvies, verleen je een eerstelijnsassistentie bij vragen over financiën en dit via telefoon en e-mail.

  • In het verlengde van onze publicaties 'Test Invest' en van de adviezen die erin gepubliceerd worden, informeer je consumenten en beantwoord je in real time een brede waaier van vragen met betrekking tot beleggingen, verzekeringen en consumentenkredieten
  • Je behandelt en geeft advies over geschillendossiers met financiële impact voor de consument.

Je profiel

  • Master of Bachelor diploma, bij voorkeur in een financiële of economische richting.
  • Minimum 3 à 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Specialisatie op het gebied van beleggingen met een goede kennis van kredieten.
  • Het opleidingstraject gevolgd hebben in verzekeringen, bestemd voor de PCP en erkend door de FSMA, is een troef.
  • Je communiceert vlot en duidelijk. Je bent in staat om complexe zaken eenvoudig uit te leggen.
  • Je bent consumentengericht en hebt een goede luistervaardigheid. Ervaring in een contact center en/of direct klantencontact is een extra troef.
  • Je bent analytisch ingesteld en gaat oplossingsgericht te werk.
  • Je bent flexibel en stressbestendig.
  • Perfecte kennis van het Nederlands (zowel gesproken als geschreven) met een goede kennis van het Frans.

Wij bieden

  • Een gevarieerde functie met de mogelijkheid om jouw competenties te valoriseren en te ontwikkelen.
  • Een contract van bepaalde duur (minimum 1 jaar) voor een parttime uurrooster (18u/week).
  • Een aantrekkelijk salarispakket, aangevuld met extralegale voordelen (3 verzekeringen, maaltijdcheques, transportvergoeding,…).
  • Een zeer gemakkelijke bereikbaarheid (vlakbij het treinstation Brussel-Zuid).









Solliciteer

Stuur jouw gemotiveerde kandidatuur met cv naar Katelijne Schulpen via mail kschulpen@test-aankoop.be