Commercial

360 ° Marketeer met sterke digitale vaardigheden

Wist je dat de online portal van Test Aankoop meer dan een miljoen keer per maand wordt bezocht? Om deze enorme kans te benutten en de presentatie van onze producten en diensten te optimaliseren, is de marketingafdeling op zoek naar een: 360° Marketeer met sterke digitale vaardigheden M/V

Jouw uitdaging:

Samen met je collega’s en het management:

  • Toezicht houden op en ontwikkelen van marketingcampagnes voor verschillende doeleinden: directe aankoop, genereren van leads, upselling, loyaliteitsmanagement / relatiebeheer
  • De doelgroepen identificeren en bepalen en passende strategieën en acties voorstellen
  • Zorgen voor briefings naar de agentschappen, actieplannen opstellen en input bieden voor het algemene marketingplan
  • Definiëren van de digitale strategie voor eigen media (portal/sociale media/app/...) en betaalde media voor verschillende doeleinden: directe aankoop, genereren van leads, upselling, loyaliteitsmanagement / relatiebeheer
  • Implementeren en – indien nodig – aanpassen van de strategie, roadmap en functiedefinitie naargelang van de behoeften
  • Vertalen van de marketingstrategie in online acties gericht op de conversie van nieuwe abonnementen.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • De marketinginhoud van onze promotionele webpagina’s
  • De relatie met onze externe partners voor affiliate marketing, influencers enz.
  • De presentatie en ontwikkeling van vernieuwende ideeën om een optimale conversie te behouden
  • De continue monitoring van onze online activiteiten en wijzigingen daarop, op basis van nieuwe inzichten
  • Een duidelijk rapport van resultaten en mogelijke optimalisering
  • Een budget om de ontwikkeling van je ideeën te beheren die helpen om resultaten te boeken
  • De analyse van de resultaten en opvolging van initiatieven.

Onze verwachtingen:

  • Bachelor in marketing, communicatie (of gelijkwaardig door ervaring)
  • Minstens 5 jaar ervaring als operationele marketeer in B2C met een sterke focus op het digitale
  • Perfect tweetalig met een goede kennis van het Engels
  • Communicatief sterk en open persoonlijkheid met een hands-onmentaliteit 
  • Perfecte teamwork- en netwerkvaardigheden
  • Creatieve out-of-the-box-denker met commercieel bewustzijn en numerieke vaardigheden
  • Een goede kennis in minstens twee van de volgende domeinen is een must: analytische tools, SEO & SEA, socialemediaplatformen, Adwords, conversie-optimalisatie, traffic acquisition
  • Goede kennis van de manier van werken met partners en influencers • Werkervaring met minstens een CMS

Ons aanbod:

  • Een hoge mate van variëteit in taken en de kans om je competenties verder te ontwikkelen en te maximaliseren binnen een groep met internationale faam
  • Een aangename werksfeer
  • Een correct verloningspakket, bijkomende voordelen (drie verzekeringen, maaltijdcheques enz.)
  • Een vlot te bereiken locatie (vlakbij het station Brussel-Zuid).

Interesse? Solliciteer door je recentste cv naar job@test-aankoop.be te sturen met de vermelding ‘Digital Marketeer’ in het onderwerp van je e-mail.


Solliciteer

job@test-aankoop.be?subject=Digital Marketeer