- Startpagina
- Een geschil met een bedrijf?
- Alle klachten
-
R. D.
3/12/2019
Gegevens voor boeking CBE-4234479 En CBE-4234347
" Geachte, Op 1 oktober 2019 rond 13 uur 15 heb ik een vlucht willen boeken via de website Cheat Tickets.be naar Tenerife, maar na verschillende pogingen met mijn masterkaart kreeg ik steeds de ..."
-
D. D.
3/12/2019
Naamverandering op ticket
"Beste, na een vluchtticket gekocht te hebben en slecht nieuws ontvangen te hebben waardoor men reis niet kan doorgaan, wou ik het ticket aan een vriend geven zodat die in mijn plaats kon gaan (huwelij..."
-
S. B.
3/12/2019
Vertraging trein met gemiste aansluiting
"Beste, op 3 december had ik opleiding in Leuven. Ik woon in Ronse en dacht maar de trein te nemen en niet de wagen voor het milieu waar we elke dag mee geconfronteerd worden. Ben om 7 u 11 op de trein..."
-
M. S.
2/12/2019
Te hooge inschrijving taks
"Hallo ik kocht onlangs een voertuig uit het buitenland. (Duitsland) nu blijkt dat de co uitstoot op papieren van Duitsland veel hoger is dan de werkelijke waarde van de het type wagen en de fabrikant...."
-
A. R.
1/12/2019
Annulering van onze vlucht
"Hallo,augustus 2019 boeken wij bij SN Brussels Airlines een vlucht naar Kalamata,Grekenland met vertrekdatum 30/05/2020 en terugvlucht op 06/06/2020. Na betaling en bevestiging boeken wij dan ook een ..."
-
K. D.
1/12/2019
dubbel betaald voor bagage
"Beste, Ik bestelde vier tickets voor een vlucht heen en terug Brussel-Madrid op resp. 9 en 26 juli 2019. Voor 3 van de 4 tickets betaalde ik aan cheaptickets 75 euro/ticket voor ruimbagage. De..."
-
F. D.
30/11/2019
Gemiste vlucht door extreem lange wachttijden
"On the 24th of November, I was supposed to take a flight from Manchester to Brussels Charleroi (booking number: F83BYA). The flight was supposed to leave at 7.05pm and the gate closed at 6.35pm. I..."
-
G. L.
29/11/2019
Geen enkele hulp noch compensatie voor vertraagde/verloren bagage
"Op 9 september vlogen wij met KLM van Brussel naar Los Angeles met transfer in Schiphol. In Los Angeles kregen wij te horen dat onze bagage nog in Schiphol stond en dat hiervoor een Property Irregular..."
-
J. D.
28/11/2019
Geen oplossing aangeboden bij klachten claim
Iberia VERVOERDIENSTEN"(Dutch version -> to be treated by Dutch department of Iberia) Beste, Onze vlucht naar Costa Rica (oktober 2019) met jullie heeft een vertraging van 24 uren opgelopen. Als gevolg hebben we extra k..."
-
S. D.
28/11/2019
Gebrekkige dienstverlening
"Gisteren 27/11, is trein van Brussel naar Essen blijven stilstaan in Ekeren. Ipv van een intelligente actie te ondernemen heeft men mensen beziggehouden met terugrijden tot het vorige station met de b..."
Hulp nodig?
Bel ons op 02 892 37 05Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)